Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
japp det e man...
Måste man inte alls. Jag blev bedd att göra det på uppkörningen, grejade det inte, hade en kort debatt med gubben och klarade det ändå. Hade liksom inte dom fysiska förutsättningarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
japp det e man...
Höh, tycks inte behöva upprepa "how-to" men en av hojarna i garaget är en Vinge (350kg)Det är som sagt 100% teknik, alla över 30 kg kan få upp en hoj på centralstödet utan att anstränga sig om man gör rätt.
Jag har lite problem med att få upp min hoj på centralstödet, vet inte om det beror på total avsaknad av teknik eller om jag helt enkelt är för klen. Trycker ner/försöker stå på "pinnen" på centralstödet samtidigt som jag drar bakåt i styret, men den guppar bara lite på framfjädringen. Jag är c:a 170cm lång och väger runt 65kg, så är väl rätt så liten och tanig. Det är svårt att lägga nån större tyngd på centralstödet eftersom jag måste ha min vikt så långt fram för att nå till styret.
Kan tillägga att jag och min farsa (som är betydligt större) inte ens lyckats få upp den tillsammansKan någon förklara hur man ska göra?
Måste man inte alls. Jag blev bedd att göra det på uppkörningen, grejade det inte, hade en kort debatt med gubben och klarade det ändå. Hade liksom inte dom fysiska förutsättningarna.
Stödhjulen i länken ovan kostar .. 7265:-
Går lite o jämföra med ett marklyft gå gymet, är bara teknik
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |