MikkE
Guest
shit!
har tagit en del foton (ca 130Mb) som jag råkade radera av någon anledning.
Jag har försökt att få tillbaka dessa kort med nåt program som heter "Recover My Photos 2.72". Men när jag skulle "spara tillbaka" korten så kom det självklart upp registrering med registrationkey osv. bajjamajja!
någon här som har ett bra "jag-vill-ha-tillbaka-mina-kort-som-jag-råkade-radera-program"!??!!!?????!!?
Måste få tillbaka dem!
har tagit en del foton (ca 130Mb) som jag råkade radera av någon anledning.
Jag har försökt att få tillbaka dessa kort med nåt program som heter "Recover My Photos 2.72". Men när jag skulle "spara tillbaka" korten så kom det självklart upp registrering med registrationkey osv. bajjamajja!
någon här som har ett bra "jag-vill-ha-tillbaka-mina-kort-som-jag-råkade-radera-program"!??!!!?????!!?
Måste få tillbaka dem!


