få tillbaka mina bilder!!!

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

MikkE

Guest
shit!

har tagit en del foton (ca 130Mb) som jag råkade radera av någon anledning.
Jag har försökt att få tillbaka dessa kort med nåt program som heter "Recover My Photos 2.72". Men när jag skulle "spara tillbaka" korten så kom det självklart upp registrering med registrationkey osv. bajjamajja!

någon här som har ett bra "jag-vill-ha-tillbaka-mina-kort-som-jag-råkade-radera-program"!??!!!?????!!?

Måste få tillbaka dem!

Det finns diverse recovery-program. Ett av de populäraste/bästa lär vara Easy Recovery Pro. FOSI har både denna och en som kort och gott heter "unerase 3.0"

Har inte testat nån av dem dock.

Edit: Testade för skojs skull "unerase 3.0" Fast den sög åt sig närmare 2GB swapfile när den scannade en av mina ftp-diskar (hade några borttagna filmer där) plus att daton hängde sig. Så jag tror nog ERP är att rekommendera.

Last edited:
Skalman skrev:
Det finns diverse recovery-program. Ett av de populäraste/bästa lär vara Easy Recovery Pro. FOSI har både denna och en som kort och gott heter "unerase 3.0"

Har inte testat nån av dem dock.

Edit: Testade för skojs skull "unerase 3.0" Fast den sög åt sig närmare 2GB swapfile när den scannade en av mina ftp-diskar (hade några borttagna filmer där) plus att daton hängde sig. Så jag tror nog ERP är att rekommendera.

Easy Recovery Pro har räddat mig ett par gånger. Är enkelt och smidigt att använda men det tar låång tid att söka en hel drive.

Har dock inte behövt det nu på ett tag eftersom jag kom på att en backup då och då inte skadar :hihi

tackar så mkt. ska prova det sedan.

jag brukar köra backup å alla mina grejjer, men just denna gång så bidde det inte så och självklart raderar man bilderna då..

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back