stoooffe
lem!deM
prulle skrev:Det där problemt har ni inte i skåne i alla fall. För ni har ju inte ett träd högre en 3 meter.
Varför har du blivit antiskåne sen du flyttade till norrland?
Bara för du har blivit en wannaberikssvensK !

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
prulle skrev:Det där problemt har ni inte i skåne i alla fall. För ni har ju inte ett träd högre en 3 meter.
vi gör en cup, vi har ju redan planerat att överfall honom när de ska hämta sina grejor. jag tycker att vi utökar planen, kidnappar och hjärntvättar honom.stoooffe skrev:Varför har du blivit antiskåne sen du flyttade till norrland?
Bara för du har blivit en wannaberikssvensK !![]()
-Rosen- skrev:vi gör en cup, vi har ju redan planerat att överfall honom när de ska hämta sina grejor. jag tycker att vi utökar planen, kidnappar och hjärntvättar honom.
vladimir eller ptjor?stoooffe skrev:Låter som en bra idé. Vi ringer ryssen.![]()
stoooffe skrev:Varför har du blivit antiskåne sen du flyttade till norrland?
Bara för du har blivit en wannaberikssvensK !![]()
Oddjob skrev:Jag har 15 meters tallar rakt utanför fönstret
och det finns bra mycket högre träd.
Men du har bott i östra skåne,prulle skrev:15meter e höööögt.
Hade en 15 meter (tror de iaf) hög bok på vår tomt i skåne så de va ganska mycket ironi.
honkiie skrev:Det finns inte ek i norrland
Däremot tall finns det gott om
Umeå är ett gränsfall. Officiellt sett så är det för långt söderut men dom kan få vara med ändå.GuW skrev:Morsan och farsan har en ek på tomten i Umeå, dom har även en fet katt, den feta katten klättrar dock sällan i träd, han får påfyllning i matskålen 8 gånger om dagen, så han låter småfåglarna vara...
prulle skrev:Haha antar att det är lättare att hata en sakna. Nej men bo där jag bodde i ett år så blir du oxå bitter ska du se. Den polare som bode närmast bode 7 km bort, kul på sommarn men ett helvete på vintern. Man luktade konstant moppe.
Gick en buss till skolan och den gick 7.07 och va i skolan 7.33 oavsätt om du börja 10. hem gick den 16.20. Staden innehåller en "körskola" som heter tettes mc. Vad jag tycker om den har nog framgått redan men kort versionen är han suger.
Snygga brudar existera knappt.
På nästan alla fester va det någon korkad jävla bonde som skulle slåss.
Min skola sög svin mkt, inget brandlarm i en lokal där fordon, el och bygg är låter det smart? 4 i min klass fick g- på slutprovet i el lära resten fick ig. Jag tror jag hörde frasen "på sockerbruket" minst 1 miljongånger på styrtekniken. Åkte man till malmö och handla hoppa en gubbjävel på en.
Nästan alla skåningar saknar empati och förstålse för andra.
Efter att ha hört diskutionen om vilken traktor som va best i över ett år så trode jag infatila bönder va det drygaste som fanns, sen började jag på el programet och konstatera att dataspelande bönder va värre.
Men värst va att det konstant blåste. det blåser fan 300 dagar om året sen är det inte vindstilla dom andra utan då va det storm.
Vist saknar jag vänerna och huset men allt annat sög.
Edit: Glömde polakerna som snode allt dom kom åt.
Det blev mycket bättre när du flyttade.prulle skrev:Haha antar att det är lättare att hata en sakna. Nej men bo där jag bodde i ett år så blir du oxå bitter ska du se. Den polare som bode närmast bode 7 km bort, kul på sommarn men ett helvete på vintern. Man luktade konstant moppe.
Gick en buss till skolan och den gick 7.07 och va i skolan 7.33 oavsätt om du börja 10. hem gick den 16.20. Staden innehåller en "körskola" som heter tettes mc. Vad jag tycker om den har nog framgått redan men kort versionen är han suger.
Snygga brudar existera knappt.
På nästan alla fester va det någon korkad jävla bonde som skulle slåss.
Min skola sög svin mkt, inget brandlarm i en lokal där fordon, el och bygg är låter det smart? 4 i min klass fick g- på slutprovet i el lära resten fick ig. Jag tror jag hörde frasen "på sockerbruket" minst 1 miljongånger på styrtekniken. Åkte man till malmö och handla hoppa en gubbjävel på en.
Nästan alla skåningar saknar empati och förstålse för andra.
Efter att ha hört diskutionen om vilken traktor som va best i över ett år så trode jag infatila bönder va det drygaste som fanns, sen började jag på el programet och konstatera att dataspelande bönder va värre.
Men värst va att det konstant blåste. det blåser fan 300 dagar om året sen är det inte vindstilla dom andra utan då va det storm.
Vist saknar jag vänerna och huset men allt annat sög.
Edit: Glömde polakerna som snode allt dom kom åt.
Bingo skrev:Det blev mycket bättre när du flyttade.
stoooffe skrev:Du har nog bott i fel del av skåne.![]()
Rånäs är en förort till Rimbo!KGK skrev:Rånäs låter som en förort till stockholm.
Mark skrev:Hur ofta ser man en död katt uppe i ett träd (eller som har trillat ner)?
Inte ofta, MEN det händer. Min bror är brandman och blev varse om detta vid detta nyårsafton.
Det var en förtvivlad man som ringde från ett ytterområde av det område som är under deras ansvar. För att rädda katten hade stegbilen fått åka långt åt helvete på självaste nyår. En kollega till brorsan, kalla honom Lasse, svarade att katten nog kommer ner och att det inte var nåt att oroa sig över.
Näst dag hade katten trillat ner och dött. Så nu kan inte komma med sitt så klämkäcka "Hur ofta har du sett en död katt i ett träd"-svar längre.
Bara så ni vet, även om det är ovanligt, så kan pälsbollarna visst dö om man inte hjälper dom.
Över och ut!
A.C skrev:Visst, pälsbollarna kan säkert dö uppe i ett träd. Men ja vet inte, ska man kunna ringa brandkåren och säga åt dom att leta efter hundstackarn när han sprungit bort?
newstead skrev:Rånäs är en förort till Rimbo!![]()
newstead skrev:Rånäs är en förort till Rimbo!![]()
Nä, Pskov i Ryssland är vänort till Norrtälje!Markus skrev:Nä, det är en vänort till Norrtälje.
Och det finns finfina motorcykelvägar där.
Och ek-träd, med ollon.
RånäsborKGK skrev:...Märkliga djur, som gillar allt mellan +50 och -25![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |