Få hårda MC-brudar?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
(nyhet)

En annorlunda nyhet, men måste ju berätta att det finns tjejer som oxå vill vara hårda i det avlånga landet Sverige. Ramlade över en artikel ur Borås Tidning där vi kan läsa om ett par MC-brudar i Sverige! En liten text från artikeln ger lite insikt för hur en dag i Borås kan se ut: "Bakom ett garage i Forssa Företagscenter lurar Apstoll MC, en motorcykelklubb för racing- och stuntintresserade - tjejer. Sedan i somras har deras specialbyggda hojar bränt upp spår av gummi i Bollebygds asfalt." Läs mer genom att klicka på länken / rubriken.

Artikel: http://www.sporthoj.com/article.php?aid=392

Artikel kommer i Bomber Magazine nr 02 2007 ...;)

MVH

Johan

Swedie skrev:
2656624 (nyhet)

En annorlunda nyhet, men måste ju berätta att det finns tjejer som oxå vill vara hårda i det avlånga landet Sverige. Ramlade över en artikel ur Borås Tidning där vi kan läsa om ett par MC-brudar i Sverige! En liten text från artikeln ger lite insikt för hur en dag i Borås kan se ut: "Bakom ett garage i Forssa Företagscenter lurar Apstoll MC, en motorcykelklubb för racing- och stuntintresserade - tjejer. Sedan i somras har deras specialbyggda hojar bränt upp spår av gummi i Bollebygds asfalt." Läs mer genom att klicka på länken / rubriken.

Swedie skrev:
2656624 (nyhet)

artikeln handlar väl om C@rro här på forumet tror jag...

Låter som ett kul gäng :tummenupp

"Tjejernas ord är lag"....ja inte mig emot...:D :tungan

Bifogat

• 0.JPG
    0.JPG
    64.5 KB · Visningar: 1,898
Någon fler än jag som tänker på "Dykes on bikes" när man hör om hårda brudar som startat mc-klubb med bara tjejer? :huvet

Fast det är klart, vad skulle då hojklubbar med bara killar vara...

Äh, kortsagt finns det för få tjejer som kör hoj. Särskilt om man räknar de som kör något annat än glidare och liknande flickcyklar...

organiserade pensionärer med glidarhojar och skinnvästar med fransar

haha störtskönt:tummenupp

Trodde det handlade om korthåriga, knubbiga kulstöterskor men jag
skulle kunna tänka mig att fråga chans på henne i mitten och 2 av de andra också. :kär

Last edited:
stefur skrev:
2657835 Jahaja, en äkta toffel :D :)

punish me mistress, i´ve been a bad baaaaad boy....:D :drool :whip

Rammstein skrev:
2658183 Ja, man är ju van att skita i lagen så..:D

inte hemma hos min valkyria mannen...:tuttar men jag brukar hinna ut å förskansa mig i garaget så jag klagar inte..där finns allt: Spettan, en välfylld kyl, xboxen och en skön soffa :yoparty :yoparty

Last edited:
DaPirate skrev:
2658191 Trodde det handlade om korthåriga, knubbiga kulstöterskor men jag
skulle kunna tänka mig att fråga chans på henne i mitten och 2 av de andra också. :kär

Vaddå? Har du inga krav eller?

Så fort tjejer får för sig killstuff så ska det promotas. Skulle en kille få för sig att köpa häst och börja tävla i dressyr så inte fan skulle nån bry sig om det.

Mavve skrev:
2658237 Vaddå? Har du inga krav eller?

Så fort tjejer får för sig killstuff så ska det promotas. Skulle en kille få för sig att köpa häst och börja tävla i dressyr så inte fan skulle nån bry sig om det.

Vet inte ifall du inte förstod mig, du kanske är bakis efter Julfesten på jobbet? Jag tycker det är kul med tjejer som ger sig in på det här och hoppas det går bra för dom! Hoppas de hittar nån kille med "varfri beklädnad på sjärten" felstavningar kan bli rätt kul ibland... :D

*/ ?>
Back