Experiment 626
Medlem i VADÅ MC?
heggeli skrev:Inte för att jag vill vara petig men, läs om läs rätt.![]()
![]()
Jag vill inte heller vara petig men han läste nog rätt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heggeli skrev:Inte för att jag vill vara petig men, läs om läs rätt.![]()
![]()
Så vad ska man impregnera med? Känns som att medel de säljer i mcbutiker är överdrivet dyra, man behöver ju inte nått "Special för mc-ställ".E22 skrev:Du är så varmt välkommen...dina påstående låter ju väldigt rätt..
Experiment 626 skrev:Jag vill inte heller vara petig men han läste nog rätt![]()
scud skrev:Så vad ska man impregnera med? Känns som att medel de säljer i mcbutiker är överdrivet dyra, man behöver ju inte nått "Special för mc-ställ".
scud skrev:Så vad ska man impregnera med? Känns som att medel de säljer i mcbutiker är överdrivet dyra, man behöver ju inte nått "Special för mc-ställ".
Josafan skrev:Detta hade fassan köpt till sina gamla veteranbilar. Det finns flera produkter där en av dom är en rengörare och mjukgörare för lädret. Utöver detta skall medlet ta fram den genuina läderdoften. Väldigt flytande och gick in i lädret fint, mjukgjorde och dessutom så gav det inte så glansig effekt. Själv var jag mkt nöjd...
http://www.liquidleather.com/
Jag skall se var man kan köpa det i Sverige om du är intresserad.
som jag sa innan,jag brukar kladda med hagmans läderballsam,kostar ca 80 skr hos mekonomen,användder den i bilen oxå på skinnstolarna.jag tycker den fungerar syveränt, som smålänningen säger, hahah! luktar bra oxå...scud skrev:Så vad ska man impregnera med? Känns som att medel de säljer i mcbutiker är överdrivet dyra, man behöver ju inte nått "Special för mc-ställ".
vet inte riktigt vad du snackar om, inget i mitt inlägg var riktat mot dig .men det var ju synd att du tog dig åt det,det var inte alls meningen att det skulle göra någon ledsen i ögat.Josafan skrev:Scud: Har editerat meddelandet. Det borde funka på målat läder, för det andas väl det med? Värt att testa.
E22: Om du syftar på min som smålänning så jävlar i havetJag är inte smålänning, jag är SKÅNING... Att bo på en ort betyder det inte att man kommer därifrån.
![]()
Cat skrev:Besök Hööks Hästsport, dom har alla smörjemedel du kan tänkas behöva.Priserna är oxå helt ok.
Hälsningar från en som faktiskt bor på landet & har hästar hemma ...![]()
E22 skrev:nu när det finns så många havremoppe ägare här..kan ni förklara för mig?
VARFÖR I hela friden bor man på landet med hästar, SEN lasta dom i ett J.. släp för att köra in dom till stan för att rida med dom där istället på en rid clubb, :kocko
jag har det så här i lund ialla fall.man går till bussen & då kommer sånna där stora havremoppar på cykel,gångstigen.skiter ner överallt.. *klaffs klaffs*.sen när man kommer hem till landet, jaa då ser man inga "moppar" där dom borde vara,på dom gröna ängarna alltså.jag tror det har blivigt någon slags av stabo sjukdom,att ha fyrbent fordon i stan :kocko
Hupp, ja se på fan så tokigt det kan bli.SuperSport skrev:Tack! Skönt att se att det finns dom som först läser sedan tänker innan dom skriver![]()
Reen skrev:Du har tamigfan helt jävla rätt... skjut skiten.... vill du bli ännu mer skeptiskt inställd till havremoppar kan du ju testa att vara tillsammans med en hästtjej... ingenting att rekomenderar kan jag säga.... fungerar väl som en häst ungefär kan jag tänka mig....
mama mia, de var inte några kusar!exiteme skrev:(Har haft 4 quarterhästar, 3 paint, 2 halvblod och 2 newforest.)
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|