Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dorn o banka (ovanifrån) som attan runt längs hela ringen så kommer det sakta ska du se
1. Spräck rullhållaren och ta bort rullarna så att det endast är inre lagerbanan kvar.
2. Ta fram vinkelslipen och gör ett vertikalt snitt genom nästan hela lagerbanan men var försiktig så att du inte går igenom och kapar i styrstången

Det är inte lagerbanan, den har jag fått ut, det är skiten som sitter på styrstången.
Vinkelslip vette fan om man vågar.![]()
Japp,helt korrekt..![]()
Har jag förståt rätt se bifogad bild
Om du vill vara riktigt snäll mot grejerna så stoppa in hela packetet i frysen över natten. Ta ut det och gå på med värmepistolen på lagerbanan. Det som borde hända är att lagerbanan expanderar av värmen samtidigt som temp-skillnaden till det övriga materialet gör att lagret går lätt att dra bort. Fast om du är lat så prova först med bara värmepistolen.
Om du inte har det får du ta fram vinkelslipen.. Jag hade samma problem som dig för ett tag sen och det slutade med att jag tog fram vinkelslipen, ett dorn, en hammare och lagom med våld..
Om du har en svets så kan du blaska på lite på banan. Akta så att du inte svetsar fast skiten bara...
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |