Färsking!

Naurin

Humlefärgad? Den är race-gul!
Gick med
20 Aug 2005
Hoj
Aprilia RSV1000R 2006
Sådär, ganska ny på forumet å dags att säga hej å dela lite glädje! Trots ett göteborg med riktigt kasst väder har jag nu A-behörighet sen några timmar tillbaka! Om delad glädje är dubbel glädje så blir dethär en glädjebomb med alla tusen som surfar runt här! :brinnerup :banana

Nu ska jag bara vänta till våren så jag kan köpa hoj, tills dess blir det att puttra runt på farsans blåa transalp :)

Naurin skrev:
Sådär, ganska ny på forumet å dags att säga hej å dela lite glädje! Trots ett göteborg med riktigt kasst väder har jag nu A-behörighet sen några timmar tillbaka! Om delad glädje är dubbel glädje så blir dethär en glädjebomb med alla tusen som surfar runt här! :brinnerup :banana

Nu ska jag bara vänta till våren så jag kan köpa hoj, tills dess blir det att puttra runt på farsans blåa transalp :)

"Wellkummerst!" som vi säger i mindre nogräknade och i vardagligt tal kallade "hobbytyska" kretsar.

Grattulerar till kortet.

Transalp e Honda. :)

Vad blir det för hoj då?

chrilla skrev:
"Wellkummerst!" som vi säger i mindre nogräknade och i vardagligt tal kallade "hobbytyska" kretsar.

Grattulerar till kortet.

Transalp e Honda. :)

Vad blir det för hoj då?

Jepp, transalp é Honda. :) Har åkt runt i götet i två dagar på 50hästarn å tycker den sticker som en pil på höga varv, é detta ett tecken på att man é nybörjare? :rullandeu

Vill ha en SH men ska nog, för allas skull, inte ha den absolut köttigaste hojjen från början. Thundercatten har jag kollat mest på, verkar vara den billigaste hojjen för mig att försäkra (11lax hel/hel för mig (mig=kille, skriven i linköping, rykande färskt kort å 22 bast. Kan det bli sämre försäkringsmässigt?) å så é den snygg! :tummenupp

Men gött med ännu en guide till götet! :Bugar

Grattis till kortet, och jag som själv är färsking kan varmt rekommendera en Thundercat, en kanon hoj.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman