Färsking!

Naurin

Humlefärgad? Den är race-gul!
Gick med
20 Aug 2005
Ort
Linköping (Götet på sommarn)
Hoj
Aprilia RSV1000R 2006
Sådär, ganska ny på forumet å dags att säga hej å dela lite glädje! Trots ett göteborg med riktigt kasst väder har jag nu A-behörighet sen några timmar tillbaka! Om delad glädje är dubbel glädje så blir dethär en glädjebomb med alla tusen som surfar runt här! :brinnerup :banana

Nu ska jag bara vänta till våren så jag kan köpa hoj, tills dess blir det att puttra runt på farsans blåa transalp :)
 

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Naurin skrev:
Sådär, ganska ny på forumet å dags att säga hej å dela lite glädje! Trots ett göteborg med riktigt kasst väder har jag nu A-behörighet sen några timmar tillbaka! Om delad glädje är dubbel glädje så blir dethär en glädjebomb med alla tusen som surfar runt här! :brinnerup :banana

Nu ska jag bara vänta till våren så jag kan köpa hoj, tills dess blir det att puttra runt på farsans blåa transalp :)

"Wellkummerst!" som vi säger i mindre nogräknade och i vardagligt tal kallade "hobbytyska" kretsar.

Grattulerar till kortet.

Transalp e Honda. :)

Vad blir det för hoj då?
 

Naurin

Humlefärgad? Den är race-gul!
Gick med
20 Aug 2005
Ort
Linköping (Götet på sommarn)
Hoj
Aprilia RSV1000R 2006
chrilla skrev:
"Wellkummerst!" som vi säger i mindre nogräknade och i vardagligt tal kallade "hobbytyska" kretsar.

Grattulerar till kortet.

Transalp e Honda. :)

Vad blir det för hoj då?


Jepp, transalp é Honda. :) Har åkt runt i götet i två dagar på 50hästarn å tycker den sticker som en pil på höga varv, é detta ett tecken på att man é nybörjare? :rullandeu

Vill ha en SH men ska nog, för allas skull, inte ha den absolut köttigaste hojjen från början. Thundercatten har jag kollat mest på, verkar vara den billigaste hojjen för mig att försäkra (11lax hel/hel för mig (mig=kille, skriven i linköping, rykande färskt kort å 22 bast. Kan det bli sämre försäkringsmässigt?) å så é den snygg! :tummenupp

Men gött med ännu en guide till götet! :Bugar
 

Armlös

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Thundercat-98
Grattis till kortet, och jag som själv är färsking kan varmt rekommendera en Thundercat, en kanon hoj.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top