Färsking!

Naurin

Humlefärgad? Den är race-gul!
Gick med
20 Aug 2005
Ort
Linköping (Götet på sommarn)
Hoj
Aprilia RSV1000R 2006
Sådär, ganska ny på forumet å dags att säga hej å dela lite glädje! Trots ett göteborg med riktigt kasst väder har jag nu A-behörighet sen några timmar tillbaka! Om delad glädje är dubbel glädje så blir dethär en glädjebomb med alla tusen som surfar runt här! :brinnerup :banana

Nu ska jag bara vänta till våren så jag kan köpa hoj, tills dess blir det att puttra runt på farsans blåa transalp :)
 
Naurin skrev:
Sådär, ganska ny på forumet å dags att säga hej å dela lite glädje! Trots ett göteborg med riktigt kasst väder har jag nu A-behörighet sen några timmar tillbaka! Om delad glädje är dubbel glädje så blir dethär en glädjebomb med alla tusen som surfar runt här! :brinnerup :banana

Nu ska jag bara vänta till våren så jag kan köpa hoj, tills dess blir det att puttra runt på farsans blåa transalp :)

"Wellkummerst!" som vi säger i mindre nogräknade och i vardagligt tal kallade "hobbytyska" kretsar.

Grattulerar till kortet.

Transalp e Honda. :)

Vad blir det för hoj då?
 
chrilla skrev:
"Wellkummerst!" som vi säger i mindre nogräknade och i vardagligt tal kallade "hobbytyska" kretsar.

Grattulerar till kortet.

Transalp e Honda. :)

Vad blir det för hoj då?


Jepp, transalp é Honda. :) Har åkt runt i götet i två dagar på 50hästarn å tycker den sticker som en pil på höga varv, é detta ett tecken på att man é nybörjare? :rullandeu

Vill ha en SH men ska nog, för allas skull, inte ha den absolut köttigaste hojjen från början. Thundercatten har jag kollat mest på, verkar vara den billigaste hojjen för mig att försäkra (11lax hel/hel för mig (mig=kille, skriven i linköping, rykande färskt kort å 22 bast. Kan det bli sämre försäkringsmässigt?) å så é den snygg! :tummenupp

Men gött med ännu en guide till götet! :Bugar
 
Grattis till kortet, och jag som själv är färsking kan varmt rekommendera en Thundercat, en kanon hoj.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top