Jo, nu jävlar har jag köpt mig en Husaberg Fe650, så nu kommer jag säkert peppra forat med korkade frågor i ämnet, hoppas ni har tålamod. Känns grymt bra för min del måste jag säga, sambon däremot, som i likhet med många kvinnor har en välutvecklad känsla för färg och form, och som dessutom talar flytande Franska, fällde sin dom utan omsvep ;
Anders, fånigt leende: *visar bild* -Kolla Älskling, beställde idag, fräck eller hur !?
Maria: -Ehhh ?
Anders: -Vaddå, ja alltså, det är en supermotard vettu !
Mariah: -Supermotard ? Men du har ju en fin motorcykel ?
Anders: -Jaja, men alltså, detta är en 650 supermotard va, och vikt/effekt-förhållandet vettu... woaaa !
Mariah, Torrt konstaterande: -OK, få se nu, du har alltså en fin svart motorcykel, med bred sadel och massor med "hästar", säkert hundratals, och nu har du köpt denna, som ser ut som en blandning mellan ett testkort för färgblindhet, en amöba och en moped, och du vill alltså prompt at jag kallar den för en Super-Senap ?
Anders: *eftertänksam*
Mariah: *gapskratt*...
I vilket fall, ser ni en Pinfärsk kille med orolig/lycklig blick på en Husaberg i GBG, så säg Hej Anders, och försök låta bli att garva...
Syns kanske på nån bandag i sommar, ha de gött / AndersD
Anders, fånigt leende: *visar bild* -Kolla Älskling, beställde idag, fräck eller hur !?
Maria: -Ehhh ?
Anders: -Vaddå, ja alltså, det är en supermotard vettu !
Mariah: -Supermotard ? Men du har ju en fin motorcykel ?
Anders: -Jaja, men alltså, detta är en 650 supermotard va, och vikt/effekt-förhållandet vettu... woaaa !
Mariah, Torrt konstaterande: -OK, få se nu, du har alltså en fin svart motorcykel, med bred sadel och massor med "hästar", säkert hundratals, och nu har du köpt denna, som ser ut som en blandning mellan ett testkort för färgblindhet, en amöba och en moped, och du vill alltså prompt at jag kallar den för en Super-Senap ?
Anders: *eftertänksam*
Mariah: *gapskratt*...
I vilket fall, ser ni en Pinfärsk kille med orolig/lycklig blick på en Husaberg i GBG, så säg Hej Anders, och försök låta bli att garva...
Syns kanske på nån bandag i sommar, ha de gött / AndersD
och vad gäller brudar som inte förstår sig på skillnaden mellan hoj och hoj... så har jag ingen kommentar! 
)