Färjestad-HV71, SM-final

Maverick skrev:
Stefan Liv!!!! tredje nollan mot fbk.. :D undra om han ens hade 3 nollor under grundserien..

fan va gött.. få man supa på söndag oxå.. :D

Liv var grym senast men idag får han stora darren. Nu har HV pressen på sig att avgöra hemma och det har de visat tidigare att de inte klarar.

4-1 till FBK.

Fast jag är verkligen inte övertygad, hatar verkligen det här....alldeles för jämt!

Goodstuff skrev:
Vilken tur att du är här och skriver smarta, intressanta, kunniga och opatetiska inlägg då. :rolleyes: :fatta!

FBK-fan va? :3freak
Färjestadssupportrar är faktist lite korkade, läser man i dess forum är det bara pajjkastning på laget för att dom förlorade senast, medgångssupportrar hela högen.

Last edited:
Esquina skrev:
FBK-fan va? :3freak
Färjestadssupportrar är faktist lite korkade, läser man i dess forum är det bara pajjkastning på laget för att dom förlorade senast, medgångssupportrar hela högen.

Jag håller på FBK - sedan 1981. Medgångssupportrar finsn det hos alla lag så kacka inte i eget bo, det luktar så illa.
Läs dina egna inlägg i denna tråden - hög klass på dem. Klart det finns nötter hos alla fans och på alla sidor. FBK sidan är inte sämre än ngn annan.

Goodstuff skrev:
Jag håller på FBK - sedan 1981. Medgångssupportrar finsn det hos alla lag så kacka inte i eget bo, det luktar så illa.
Läs dina egna inlägg i denna tråden - hög klass på dem. Klart det finns nötter hos alla fans och på alla sidor. FBK sidan är inte sämre än ngn annan.

Hög klass? Huvudsaken budskapet når fram, tycker ja lyckats bra med det också... sådeså.

TIPS inför dagens match?
HV - FBK 3-2

Nu kanske FBKs storhetsvansinne minskar något. 4-0 i matcher mot Frölunda i fjol var inte tillräckligt.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back