Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kom förbi innan då o ta en bärs hos mig.. jag bjuder..MANGAN skrev:nahe nu drar jag till is ladan i jönköping, HV känn er besegrade![]()
MANGAN skrev:nahe nu drar jag till is ladan i jönköping, HV känn er besegrade![]()
Samuel_LJackson skrev:Ja, om ett par timmar står man där och då jävlar ska HV vinna... det lär bli jämt men ikväll drar Håve längsta strået!
Maverick skrev:Kom förbi innan då o ta en bärs hos mig.. jag bjuder..
Bj skrev:Färjestad vann rättvist idag tyvärr....
Sen var det väl lika fult från båda håll ungefär skulle jag säga.
Man får faktiskt säga att färjestad genomförde matchen mycket bra, utom Clownen i mål då förstås, tänk om han bara skulle ägna sig åt att STÅ I MÅL då skulle han åtnjuta betydligt högre respekt, för det är han ju faktiskt bra på.
Hur fan kunde killen på linjen undvika att snacka med Rönnmark efter den rundpallen? Han höll ju på att bli träffad? Det är INTE ofta jag brukar eller vill klaga på en domarinsats, men igår var inte Rönnmark med i matchen. Varför får inte Andersson döma? Han är Sveriges bästa domare just nu.Nova skrev:Skröder är totalt slut! Vad tänkte killen med när han viftade med klubban hejvilt och nästan träffade herr rönnmark i huvudet![]()
MANGAN skrev:Det luktar SM-Guld!!
GULDET SKA HEM!!, GULDET SKA HEM!!, GULDET SKA HEM TILL KARLSTAD IGEN!!
Nova skrev:Skröder är totalt slut! Vad tänkte killen med när han viftade med klubban hejvilt och nästan träffade herr rönnmark i huvudet![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |