Färjestad-HV71, SM-final

Samuel_LJackson skrev:
APRIL APRIL! :D

FBK ska vara nöjda ifall de nästan får in någon puck bakom Liv... :rofl
Underskatta inte vargarna från Värmland, de har alltid varit grymma på att vända från underläge :fatta!

eus skrev:
Ja är det inte powerplay så är det tom kasse... stackars FBK

Då är ju frågan varför HiV känner sig tvingade att plocka ut målisen. Kan det vara för att FBK kämpade sig upp från en motig första period där det stod 1-0 till att ha initiativet i andra perioden och att dominera tredje. 10- blev 1-1 blev 1-2 blev 1-3 blev 1-4.
Detta slutspel blir en riktig rysare.

gladh

Jävla helvete... det var ett helt annat FBK ikväll och segern var nog rättvis... att sen domarn inte vågar ta ut mer än en FBK-spelare åt gången vad de än hittar på är en annan sak...... men jag säger som jag sa mot VF och mot MODO... HV71 är starkare över 7 matcher och de har fortfarande fördel av hemmaplan....

Remstam är den störste filmaren jag sett på en hockeyrink! :tuttar

gladh skrev:
Då är ju frågan varför HiV känner sig tvingade att plocka ut målisen. Kan det vara för att FBK kämpade sig upp från en motig första period där det stod 1-0 till att ha initiativet i andra perioden och att dominera tredje. 10- blev 1-1 blev 1-2 blev 1-3 blev 1-4.
Detta slutspel blir en riktig rysare.

gladh

Ja det är frågan, jag tror inte imunförsvaret är så bra :hihi

Samuel_LJackson skrev:
Jävla helvete... det var ett helt annat FBK ikväll och segern var nog rättvis... att sen domarn inte vågar ta ut mer än en FBK-spelare åt gången vad de än hittar på är en annan sak...... men jag säger som jag sa mot VF och mot MODO... HV71 är starkare över 7 matcher och de har fortfarande fördel av hemmaplan....

Herr Andersson avgjorde knappast till FBKs fördel. Bägge lagen är lika goda kålsupare och nog borde väl en så stor och stark tuffing som Huusko kunna stå upp bättre i närkamperna och inte lägga sig som han gör vid Kåbergs och Nordströms utvisningar.

Nu är det bäst av fem som gäller!

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back