Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
~Settan~ skrev:Ja, det är sant! Du är klokare än mig en lördagskväll!![]()
Jag känner att jag måste bestämma mig någerlunda innan jag lämnar in hojdelarna ( i veckan som kommer nu). Annars kommer jag stå i lackverkstaden i två veckor, stirrandes på alla färgalternativ och ha grym beslutsångerst
Ramen kommer bli oförändrad. Gul kommer hojen icke att bli!![]()
CaféRacer skrev:Men Settan varför inte lacka ramen??????? Det är ju halva grejjen ju! Tycker absolut att du ska tänka om på den punkten![]()
![]()
Får man fråga vad det är för förjävligt bra pris du fått på lackjobbet??
Själv!
Teemu skrev:Kolla in de här bilderna, några sidor. Möjligen får du någon inspiration. Riktigt snyggt gjort, tycker jag!
http://www.simonvicki.co.uk/wheels_pages/_s4r_pages/S4r_stage_1.html
![]()
Keihin skrev:Ser inte nån skillnad mot vanlig monster via den länken. Sen får man inte glömma att en monster inte är en riktig Ducce.
Keihin skrev:Ser inte nån skillnad mot vanlig monster via den länken. Sen får man inte glömma att en monster inte är en riktig Ducce.

Superlight skrev:Ett ovanligare alternativ är den sk Ducati Maiale. Men vill man vara lite speciell (som alla Ducatiägare vill) så är den dessvärre gjord...
Grymma bromsar i alla fall!
Superlight skrev:Gul och Ducati är systemfel. Röd, röd sa jag!
/Ssss
Ducster900 skrev:Enkelspårigt!![]()

Superlight skrev:Något som kännetecknar ägare till gula Ducatisar är att man inte får skämta om färgen på deras hoj.
/Ssss
Ducster900 skrev:Något som kännetecknar ägare till röda Duccar är att de inte accepterar någon annan färg.
Nu var jag lika enkelspårig som du är...
Superlight skrev:Om du läser mitt inlägg igen Ingvar så ser du att jag har haft annat än röda Ducatisar. Så läs om, läs rätt!![]()
/Ssss
, vi har alla rätt till vårt tyckande och ingen har en smak som är bättre än någon annans, bara olika...
...så länge vi är överrens om märket är det väl lugnt?|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |