EY, DU MED MoBILEN, INTE DU, DUUU!!

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date
kaZmur skrev:
Ta en taxi till kristianstad så ska jag bjuda på en jävel :)

AVAfaaaan KAZZEEEE läääget... När jag hämrtade min R1a i GÖTEBÖÖÖÖÖRJJJ körde du om mig i en bajsbrun volvo. Rätt?

För er andra; DEN VAR PÅ SLÄÄÄP. Körde inte R1 och blev omkörd av den.Skärp er för HELVETE

Stämmer bra det... Bajsbruna volvo 240 äger!
Kom nu hit ska du få dig en sup :D

Inte alls farligt. Vaknade nyss... Drack mycket vatten innan jag la mig igår. Jag förtjänar egentligen en redig bakfylla :dricka
Mins allt jag skrev, det sjukaste är hur någon lyckats smyga sig in här igårkväll, placera om vissa tangenter på tangentprodet, för att sedan byta tillbaks under natten.

WestW skrev:
Fråga Roller var han köpte sitt alkolås till sin dator och så köper du ett du med :fatta! ;)

Äh varför ska han ha ett sånt? Det e bara skönt med folk som inte e så tillknäppta och PK. :tummenupp :D

Kay skrev:
Mins allt jag skrev, det sjukaste är hur någon lyckats smyga sig in här igårkväll, placera om vissa tangenter på tangentprodet, för att sedan byta tillbaks under natten.

HaHahahahAHhA :D :rofl :lol

Den va skön!!!

Fan dags att höja körkortsålder, myndighetsålder och framförallt åldersgränsen på sprit till 30 år...

vem fan tycker att det är viktigt att tala om för andra att dom har druckit alkohol? bara småungar!

Jeezuus

Falafelbabianen skrev:
Fan dags att höja körkortsålder, myndighetsålder och framförallt åldersgränsen på sprit till 30 år...

vem fan tycker att det är viktigt att tala om för andra att dom har druckit alkohol? bara småungar!

Jeezuus

Läs Ravesmurfens inlägg i tråden.

Kay, jag skrattade så mycket så jag fick ont i magen!!!! :rofl Jag röstar för alkolås som funkar tvärtom: Du måste vara lite små lurig för att få skriva!! :fyllisar Men den där tomten :tomten som har möblerat om dina tangenter måste du ju efterlysa. Sånt där kan ju vara farligt!!

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt