EY, DU MED MoBILEN, INTE DU, DUUU!!

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Ja dUU!

Var ute preics och ölade lite i Malmö stad. Ett par saker har man jhu under kvällens lopp kommit fram till.. För det första är diskjockeyn på "B&B" jävligt o-diskjockig. Han spelar låtar från diverse avdankade 80-tals-artister, har en red alert 2-tshirt på sig och räcker fuck you till flickor som vill önska låtar. efter en öl och tom mage beger jag och mina två kompanjoner oss till mcdomlands. där finns det en polis, ja, till och med två. En av poliserna ser ut som en nyexaminerad rookie, faktiskt tog tag i krissituationen som följer, väldigt väl. en svenne och en kanackas började sparka på varandra lite. Jag var full och började skratta, för att sedan spela världsvan och tuff, o hytta lite med näven o skrika "ey vafan, eyy hallå vafan lugna er vafan eyy ey fan ey svenne fan skitollon ey blatte fan svennefan ey.".
Ä vafan jagorkar inte skriva mer. Godnatt!"

Sannerligen intressant...

"Regler vid inlägg
* Gör ej inlägg när du är / spelar full!"

:)

!

sismo skrev:
Sannerligen intressant...

"Regler vid inlägg
* Gör ej inlägg när du är / spelar full!"

:)[/QUOTE
skriv inte då fyllo.

Vems fel var det då? Jo svennen sa han var vakt. HAN BÖRJADE SVEVA

Regler vid inlägg nummer 2:

hacka inte på någon annan som är full / spelar full
och dessutom så behöver man varken vara kritisk eller tråkig...

nästa regel nummer 3:

Behandla din nästa såsom du själv vill bli behandlad, vill du att folk ska hacka på dig när du är full och skriver menlösa eller fula saker, så hacka på andra som gör det. Men om du vill vakna dagen efter och känna "Nej, jag skrev idiotprylar på forumet" och vaknar upp för att se att alla har skrivit nåt i stil med "lol, du e för rolig, ses imorrn" så må det bli så!

Ha en trevlig natt allihopa och tänk på att vi har på tok för lite kärlek i den här världen....nu ska jag avsluta med ytterligare en klunk pivo!

Det är sånna här sköna och upplyftande inlägg som får mig att protestera mot planerna att införa alcholås på SH! :tummenupp

osså nu ringde hon igen alltså. vafaaan, sjukt söt .... bahh! håHÅHÅHÅ!!!!

Bladhanen dansar aldrig ensam! Vafan E DET FÖR JÄVLA MASSA SKIT NI GÅTT o LAGT I VÄGEN HÄR!?

Kay skrev:
osså nu ringde hon igen alltså. vafaaan, sjukt söt .... bahh! håHÅHÅHÅ!!!!

Bladhanen dansar aldrig ensam! Vafan E DET FÖR JÄVLA MASSA SKIT NI GÅTT o LAGT I VÄGEN HÄR!?
Mohaha vad glad man blir hehe....

hehe, gogogo! Önskar nästan jag var full... :tuttar

Jabben skrev:
hehe, gogogo! Önskar nästan jag var full... :tuttar

JA FÖHFAAAAAAAAAN. Lyssnar på TIMBUKTU!!!!!! köpte ejn biljett idag till hans konscert om 3 veckor på KB i MALMÖÖÖÖÖÖ. FAN VA FEEEET: WÖÖÖÖÖÖÖ... det var slut nästan fast jag bara "JAG VILL HA EN BILJETT TILL TIMBUKTU, SNÄLLA SÄG ATT DET FINNS NÅGN KVAR, SNÄÄÄÄÄLLAAAAAAAAA!!!!!!!!" -ja det finns 7 kvar..... MMWAHAHHAHAHA.
Jag KÖPTE EN, WÖÖÖÖ. Fett ös.

Imorrn ska jag bli SÅ JEEEEEEEEEVLA FESTIS! Måppefuckoo!!1.

om kobbar vore kittar, och kittar är köbbar, är köbbar då besläkctade med köttkobbar som är syskon med kebbar!??

SNART HAR JAG DRUCKIT EN HEL HALVA RASBERRY SM ÄR UTBLANDAD MED EN HALV SAFTARE! JAAA. Livet är bra.

Rofl, tror jag får svepa min finaste grantswhiskey så kanske jag förstår vad Kay babblar om :arsele :rofl

JAG FÅR också! jag har slut nu. Dricka lite svamp? MWAHAH

RUMPEL. Nu ska jg sova.

Last edited:
Ta en taxi till kristianstad så ska jag bjuda på en jävel :)

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt