Ja är det nån här på sporthoj som kan slå det här?
http://www.metacafe.com/watch/45390/wizards_of_winter/
http://www.metacafe.com/watch/45390/wizards_of_winter/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Zeeall skrev:2641136räcker det inte med att den postades ett tiotal gånger förra året vid den är tiden?
![]()

Tänkte säga det men sen kom jag på att det inte gör nått eftersom det är julZeeall skrev:2641136räcker det inte med att den postades ett tiotal gånger förra året vid den är tiden?
![]()
prulle skrev:2641190Tänkte säga det men sen kom jag på att det inte gör nått eftersom det är jul![]()

Skyller min empati på glöggen samt att jag är nyk*ulladZeeall skrev:2641232![]()
morlocks sign rip of:GuW skrev:2641513Undra hur många timmar dom ägnar åt felsökning med fluken och phazen varje år.
Jag har lyckats mecka igång tre adventsstakar och beslutat mig för att kasta en ljusslinga åt helvete i dag. (hade T.O.M lampor hemma sen i fjol)
Näe, åt helvete med hela julen, den är till för köpmän och småbarn.
Vi ägnar julen till att köpa saker vi inte har råd med, för att ge till såna som inte behöver, för att sedan få tillbaka saker som vi inte vill ha, som inte går att få igen pengarna på efter jul...
I fjol följade jag blocket med spänning på julafton, det formligen vällde in annonser på skit som folk hade fått men ville bli av med....
dioder drar inte SÅ mkt.Interceptor skrev:2641542Helskönt. ett tag iallafall.
Han måste ha kopplat in sej på lyktstolpen tror jag, annars har han säkert en saftig elräkning.![]()
prulle skrev:2641582dioder drar inte SÅ mkt.
Interceptor skrev:2643972med X antal dioder+ljudanläggningen+styrenheter så drar den nog en del.![]()
Jonas skrev:2641116HAHAHA! Frågan är ju om musiken spelas lika högt utanför huset.... Då har dom säkert nöjda grannar.![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |