Extremt julpynt

HAHAHA! Frågan är ju om musiken spelas lika högt utanför huset.... Då har dom säkert nöjda grannar.:tungan

Lätt att sova med det där blinkandet :D

Är ju inte ens snö va fan :arsele

räcker det inte med att den postades ett tiotal gånger förra året vid den är tiden?

:tungan

Zeeall skrev:
2641136 räcker det inte med att den postades ett tiotal gånger förra året vid den är tiden?

:tungan
Tänkte säga det men sen kom jag på att det inte gör nått eftersom det är jul ;)

Undra hur många timmar dom ägnar åt felsökning med fluken och phazen varje år.

Jag har lyckats mecka igång tre adventsstakar och beslutat mig för att kasta en ljusslinga åt helvete i dag. (hade T.O.M lampor hemma sen i fjol)

Näe, åt helvete med hela julen, den är till för köpmän och småbarn.

Vi ägnar julen till att köpa saker vi inte har råd med, för att ge till såna som inte behöver, för att sedan få tillbaka saker som vi inte vill ha, som inte går att få igen pengarna på efter jul...

I fjol följade jag blocket med spänning på julafton, det formligen vällde in annonser på skit som folk hade fått men ville bli av med....

GuW skrev:
2641513 Undra hur många timmar dom ägnar åt felsökning med fluken och phazen varje år.

Jag har lyckats mecka igång tre adventsstakar och beslutat mig för att kasta en ljusslinga åt helvete i dag. (hade T.O.M lampor hemma sen i fjol)

Näe, åt helvete med hela julen, den är till för köpmän och småbarn.

Vi ägnar julen till att köpa saker vi inte har råd med, för att ge till såna som inte behöver, för att sedan få tillbaka saker som vi inte vill ha, som inte går att få igen pengarna på efter jul...

I fjol följade jag blocket med spänning på julafton, det formligen vällde in annonser på skit som folk hade fått men ville bli av med....
morlocks sign rip of:

We spend money we don't have on things we don't need, to impress people we don't know.

Interceptor skrev:
2641542 Helskönt. ett tag iallafall.
Han måste ha kopplat in sej på lyktstolpen tror jag, annars har han säkert en saftig elräkning. :D
dioder drar inte SÅ mkt.

Allt står på deras hemsida http://www.lindsaylights.com/
The display can draw over 38 000 watts of power at peak periods
hade varit kul att se det live

Jonas skrev:
2641116 HAHAHA! Frågan är ju om musiken spelas lika högt utanför huset.... Då har dom säkert nöjda grannar.:tungan

Musiken sänds med en radiosändare.
Detta är förra årets bidrag, de har en sån här tävling varje år.
Har hört att de la om busslinjerna så att de inte gick förbi huset för att det var så många som stannade och tittade.

Edit: Då var man 25minuter efter det första svaret :huvet

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...