Extra tävling för NEC på Mantorp!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Saxat från www.erf.nu

Efter den inställda deltävlingen på Sturup Raceway har vi efter hårt arbete lyckats få till en ersättningstävling den 6/7, på Mantorp Park i samarbete med Team-Trackday! Tyvärr kan vi endast köra NEC då vi inte kan få bantid så att det räcker till för de övriga klasserna. Toppteamen från REC kommer att bjudas in för att få unik chans att mäta krafterna inför sin uppklassning inför nästa säsong. REC-team kommer tyvärr inte att få räkna sina poäng i serien, eftersom samtliga team inte kan erbjudas plats. NEC-team är automatiskt anmälda, och uppmanas att fullborda sin anmälan i tid genom att betala, så att vi kan bereda plats till fler team om man har tänkt avanmäla sej. Observera att racet går en fredag, alltså inte lördag som brukligt är. Det finns dessutom möjlighet att köra träning dagarna efter racet. Anmälan för detta finns på länken www.team-trackday.dk.

Att gå från SRW till Mantorp är som att gå från att äta kottar med scouterna framför brasan, till att käka choklad framör TVn med GP...

Synd bara att man är bortrest så att man inte kan visa Humlan hur det ska gå till!:huvet

Att gå från SRW till Mantorp är som att gå från att äta kottar med scouterna framför brasan, till att käka choklad framör TVn med GP...

Synd bara att man är bortrest så att man inte kan visa Humlan hur det ska gå till!:huvet

Tänkte du visa hur man spiller bensin och bullrar till sig ett par svartflagg :va

Vilket team saknar en förare? Jag vill köra :)
Men du har ju en ERF bike, lura med Nypanik och Kiss Ass så kör ni ett redigt Talibanrace.

Last edited:

Exakt vad skulle du visa? Hur man misslyckas att vinna trots att man har förare som kört EM? Hur man kan klanta bort sej på alla möjliga sätt i depån? Hur man skyller sina dåliga varvtider på nån annan?:D

Gärna, men går det att ordna nec-wildcard så enkelt?
Har iofs ett par andra snabba team-medlemmar, för kör gärna med min moppe..

Maila brånalt och hänvisa till dina teammedlemmars snabba tider:tummenupp

Last edited:
Gärna, men går det att ordna nec-wildcard så enkelt?
Har iofs ett par andra snabba team-medlemmar, för kör gärna med min moppe..
Kolla med Brånalt om det finns plats, troligen går det om ni betalar in i tid.

Exakt vad skulle du visa? Hur man misslyckas att vinna trots att man har förare som kört EM? Hur man kan klanta bort sej på alla möjliga sätt i depån? Hur man skyller sina dåliga varvtider på nån annan?:D

Du är bara sur för att jag kvalade ut dig på Falkenberg 2004...

Så tråkigt för dig att du har bjudit alla grabbar på herrmiddag denna kväll, men jag kan tänka mig att hoppa in och köra i stället för dig. :pannkyss
Nu blev det läskigt, RRaset har bjudit alla grabbar på herrmiddag men du kan köra... du är väl en grabb eller har jag missat något.

/F.Obi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...