Det första jag gjorde med min nya hoj plocka ner den å mellan slipa den la klarlack mellanslipa å la lite klarlack till
slippa alla vassa kanter ifrån dekaler å få lite extra djup i lacken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lucky skrev:2566625dax för andra vändan klarlack
Lucky skrev:2566633jo jag lackar själv
glömde säga det med klarlacken jag använder är en klarlack som ståremot tvättrepor å såna tråkigheter oxåå det är juh alltid välkommet
![]()
Lucky skrev:2566633jo jag lackar själv
glömde säga det med klarlacken jag använder är en klarlack som ståremot tvättrepor å såna tråkigheter oxåå det är juh alltid välkommet
![]()
M:et skrev:2566648Det verkar inte alls dumt att lägga på klarlack på CBR1000. En kompis hade en svart och den tanken var inte fin efter några hundra mil. Jag fattar inte hur de kan välja att inte lägga på klarlack på tanken redan från början???
Mögel skrev:2566652Snyggt..Fixa röven på hojen nu oxå medans du håller på och mekar.
![]()
tajjson skrev:2566655Vad är det för sorts klarlack?
Kallas den något speciellt?
Hur slipade du ner lacken?
Kan ingenting om lackning men vill lära mig lite ..Därav alla frågor![]()
Nickl@s skrev:2566696Ser nice ut,men färgkombinationen finns juh bara på andra sidan pölen. har du importerat den?
![]()
Mest troligt solid färg...kungko skrev:2566673vad är det för megatokultragalenbraklarlack? fabrikat?
klart det låg klarlack på den från början, annars hade den ju vart matt....men yterst lite kanske så han skavde igenom klarlacke..?
Lindén skrev:2566708Mest troligt solid färg...
Afan sedär!Lucky skrev:2566737honda har klarlack på alla sina fäger men den blir otroligt matt när man kommer åt med lårena lr dragkedjan mot tanken man kan juh alltid polera upp det lr bara lägga på mera klarlack för att få upp lysternigen
Lucky skrev:2566737honda har klarlack på alla sina fäger men den blir otroligt matt när man kommer åt med lårena lr dragkedjan mot tanken man kan juh alltid polera upp det lr bara lägga på mera klarlack för att få upp lysternigen
Lindén skrev:2566764Afan sedär!
Jo att det snålas med lacker på nyare bilar det vet man ju men inte trodde jag det på tankar där det blir lite slitage.
M:et skrev:2566777Säger du det så är det säkert så men det såg onekligen ut som om det var den solida lacken omgående. Det gick dessutom fort att polera genom...
Mr Helmut skrev:2566806Jag tror du jobbar på Lecab som lackerare![]()
Blev bra
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025