mada
Medlem
Funderar på att skaffa motardkit till min exc 450 och undrar om någon testat detta, allmäna synpunkter och tips, vilken drevning ni kör på osv. Vore även intressant med åsikter om hur den står sig mot en 520 eller 625 med tanke på den mindre motorn.
Sist undrar jag även om någon kört en EXC under längre tid som motard/offroad och i så fall ev problem, detta pga att KTM gått ut med att 4-taktarna (RFS) inte ska användas på gata pga klen 5 o 6"e växel, liten oljekapacitet, mindre robusta lager jämfört LC4 etc.
Tack på förhand
Mada
Sist undrar jag även om någon kört en EXC under längre tid som motard/offroad och i så fall ev problem, detta pga att KTM gått ut med att 4-taktarna (RFS) inte ska användas på gata pga klen 5 o 6"e växel, liten oljekapacitet, mindre robusta lager jämfört LC4 etc.
Tack på förhand
Mada
