Examens jobb (motor)

OBS, Jag har inte gjort motorn och är ej delaktig i det, Jag var o kollade presentationen, Så inge credits till mig :banana

Fan va nice! Och jag som funderar på att söka till Luleå... man kanske får se massa roliga projekt ta form isåfall. :)

Om det överhuvud taget finns något som heter eller kallas för konst, så är det detta!
Ett riktigt konstverk!

Det har varit tyst om den här länge nu.

Hade förväntat mig mera + att någon fordonstillverkare (dock inte svensk eftersom jantelagen förbjuder det) skulle ha köpt in sig kraftfullt.

Kul att se att fler uppskattar konst. Äkta konst.

Skönhet. Skönhet i sin renaste form! :kär

Som sagt, det vore verkligen roligt om den kom i produktion!
Det vore dessutom roligt att se hur pass körbar den är, driftsäkerhet, förbrukning osv!

någon som vet vilken linje killen går på? Antar att det är någon form av maskinteknik, i så fall, vilken inriktning? Kan definitivt se mig själv om 5 år i full fart med att konstruera min egna motor :hihi

Jäkligt ballt var det iallafall :yoparty

mini-knutten skrev:
någon som vet vilken linje killen går på? Antar att det är någon form av maskinteknik, i så fall, vilken inriktning? Kan definitivt se mig själv om 5 år i full fart med att konstruera min egna motor :hihi

Jäkligt ballt var det iallafall :yoparty

Går du igenom hela sidan presenteras det hela ganska utförligt.
Och ja: maskinelement tror jag grenen heter.

heliac skrev:
Det här :tummenupp var det mest intressanta jag har sett på mycket länge!!

Som sagt: Knepigt att det tog sån tid för projektet att bli känt just här på sh. Här finns ju en del studentikosa medlemmar.

Heja Sverige!

All respekt (förlåt, recpeckt), på flera plan. :tummenupp
Dels för kompetensen att konstruera, dels för kompetensen att finansiera. Måste ha varit hyfsat kostsamt, milt uttryckt.

Pratade lite med killen som byggt.. Han skulle ta ledig ett tag framöver men hoppades starta upp den om några månader. Den är förövrigt byggd för att klara trippelturbo i framtiden och han trodde ljudet skulle bli nått åt trippel-tvåtaktshållet..

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph