Eurovisionsong contest.eller hur de nu stavas?

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Nuså..har man sett det svenska bidraget...med Lena PH... Hon visade juh på tok för lite hud..så jag tror det "bara" blir en femteplats..eller ngt i den stilen.

Vad tror ni?
Kom igen nu o gissa...vinnaren får en sprängskiss över en tändsticksask. :tummenupp

/KaliZ

Last edited:
KaliZ skrev:
Nuså..har man sett det svenska bidraget...med Lena PH... Hon visade juh på tok för lite hud..så jag tror det "bara" blir en femteplats..eller ngt i den stilen.

Vad tror ni?
Kom igen nu o gissa...vinnaren får en sprängskiss över en tändsticksask. :tummenupp

/KaliZ
Snackar vi hud så röstar jag på Bulgarien :tuttar
Inoljad såg hon också ut att vara *förhud fram-förhud bak-förhud fram-förhud bak*

edit: Asså jag har så självklart inte suttit och kollat... Eeeeh... Eeeeh... En polare ringde mig och sa det.

Dangerous_Dave skrev:
Snackar vi hud så röstar jag på Bulgarien :tuttar
Inoljad såg hon också ut att vara *förhud fram-förhud bak-förhud fram-förhud bak*

edit: Asså jag har så självklart inte suttit och kollat... Eeeeh... Eeeeh... En polare ringde mig och sa det.

Har heller inte kollat..men det går juh inte undvika när tv:n e blockerad av en förväntansfull flickvän..som ÄLSKAR schlager-smörja :huvet :huvet

/KaliZ

Pasi skrev:
1. Ukraina
2. Cypern
3. LenaBH

Lessen att säga det men jag tror att Lena Bh vinner...hon suger ,men i gämförelse med dom andra e hon grymt bra ju. d e tilloch med klass på henne om man jämför med bidraget innan. ukraina eller va d va. med korsetten.,..bara.....

Tror Lena hamnar på 3 -4 plats.....

Men måste säga att denna ESC var en av de sämsta på länge!!!

Fast favorit är nog Ukraina..... om man nu inte får rösta på Lena

Tilläggas kan att jag bara hörde hela låtarna för dom sista 3 bidragen, annars bara klippen för SMS-röstningen.

Rally på Eurosport (eftersändning).

Hmm.... Sist var Sverige bäst men förlorade stort ändå :P
Så jag tror på samma sak i år igen.
Hör bara på texten lixom hur dålig är den inte?

ohhhh hurts oh it hurts, really hurts, in the middle of the night,

:/

Haha... oj ursäkta..men...de verkar gå åt h-vete för sverige...för nu e tv:n ledig...!!!

/KaliZ

Pasi skrev:
Inge mer Eurosport för min del, frugan kom tillbaks från köket. :gnissla

Jag hoppas hon hade med sig ngt gott därifrån... :7peta annars får du väl skicka ut henne igen... :hihi

/KaliZ

KaliZ skrev:

Vad tror ni?

/KaliZ

HA!!! för att citera mig själv... nåja en delad femteplats iaf... :fakta

/KaliZ

Fy fan va jag hatar telfonröstningar:(

Jag hade 2 favoriter, Sverige och Serbien.......
Ukraina hade vart bra mycket bättre om dom hade haft en som passade med sin röst till låten....
Serbien kanske jag gillade för att den var från mina trakter, dock en grym låt med fruktansvärd känsla.
Makedonien: trots att jag är därifrån så tyckte jag inte den var nåt vidare bra......
Sverige: Om Lena BH hade skippat den engelska texten o hållt sig till den svenska så hade det kanske gått bättre, då den passar 1000ggr bättre med den svenska texten.
Ofta fick svenska låten mellanpåänge typ 5-6, det är precis innan respektive länder börjar dela ut sina grannlandspoäng, så jag tror att det hade vart bättre med en riktig jury.

Telefonröstning suger som sagt, den som har flest grannar vinner verkar det som:(

Jokzo- Joksimovic rockade. On dobro pjeva fast colonia från landet i mitt hjärta kroatien rockar hårdare :tungan

Äh, fy fan. Lena hade förresten ont både på natten och på dagen i engelska versionen. På svenska hade hon ont på natten, men inte på dan. Hur ska hon hade egentligen?

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC