Europe - vilka jävla töntar

Martin skrev:
Stor är han ju, fast mest fysiskt, som en sugga ungefär.

Ja, ungefär. Men han kanske är stor inom svensk hårdrock, ungefär som Feven och EDIT: Melinda Wrede är jättestora - inom svensk kvinnlig hip hop. :brynad

Chris Ash skrev:
"Bye Bye Johnny" är Return. Svinbra, precis som Europe.

Ja, den är faktiskt bra. Men Mr Big med "To Be With You" är extremt dålig, den som säger emot kommer jag duellera emot på Järvafältet - välj tid. :mad:

Last edited:
Markus skrev:
Ja, den är faktiskt bra. Men Mr Big med "To Be With You" är extremt dålig, den som säger emot kommer jag duellera emot på Järvafältet - välj tid. :mad:

Fråga valfri fjortis. Personligen spyr jag på låten, den är mer gay än darin upphöjt till tre.

Markus skrev:
Ja, ungefär. Men han kanske är stor inom svensk hårdrock, ungefär som Feven och Belinda är jättestora - inom svensk kvinnlig hip hop. :brynad

Ja det är den, den förstörde mina "Headbangers ball"-kvällar under tidigt 90-tal, dessutom ser Eric Martin ut som Sandra Bullock i pudelfrilla.

Men jag tror jag har plattan nånstans i samlingen, det tuffare materialet är helt okej och musikerna kickar röv.

prulle skrev:
Fråga valfri fjortis.

Med tanke på att en fjortonåring inte var född när den låten kom så borde populariteten sjunka successivt.
Som tur är går den inte på radio, men 106,7 har ju ingen skam i kroppen så de kanske kör den?
Det är för övrigt den pinsammaste kanalen, undantaget Voice (naturligtvis).

Chris Ash skrev:
...mina "Headbangers ball"-kvällar under tidigt 90-tal...

Uj, uj, uj - då vare livat va?

Nursey skrev:
De är bra fortfarande..inte samma slags rock. Hårdare än förr, mera som deras tidigare musik. Det är en helt annan stil på hela grejen...men det är fortf Europe..utan allt arena rock pudel tjafs.
Klart att det hade varit ace att se dem under storhets tiden men det duger fint nu med!
Om det är gubbvarning så rockar gubbarna fortfarande :yoparty

hehe ok då kanske dom fortfarande håller måttet då. Jäkla typiskt att man ej hinner kolla nyhetsmorgon på mornarna då. Hade varit kul att se!

Markus skrev:

Asså "To Be With You" är helt kass enligt min åsikt. Den är ju med på en av Power Ballads skivorna om jag minns rätt och jag fattar inte alls vad den gör där. :va
Har dock inte hört nåt annat med Mr Big.

Markus skrev:
Med tanke på att en fjortonåring inte var född när den låten kom så borde populariteten sjunka successivt.
Som tur är går den inte på radio, men 106,7 har ju ingen skam i kroppen så de kanske kör den?
Det är för övrigt den pinsammaste kanalen, undantaget Voice (naturligtvis).

Tycker varenda fjortis spelar den.. 106,7 Rockklassiker är en bra kanal skulle aldri spela den låten men de är mycket pudel rock på den.

106,3 Bandit är skönare men ändå.

Sorgligast är väll lungna favoriter jag får spel av att lyssna på den. Har inte voice konkat än?

RocketQueen skrev:
Asså "To Be With You" är helt kass enligt min åsikt. Den är ju med på en av Power Ballads skivorna om jag minns rätt och jag fattar inte alls vad den gör där. :va
Har dock inte hört nåt annat med Mr Big.

Den är värre. Inte för jag har hört orginalet men de kan inte va värre.

Chris Ash skrev:
Han var en av de som åkte över och spelade i Sovjetunionen under kommunismen. (Uriah Heep och Motley Crue var två andra) och det ryktas att hans "Trilogy" har sålt miljonupplagor bara i Ryssland.
Enda nackdlen med Ryssland är att i princip allt är piratkopior så han lär inte se många kronor från den försäljningen. Däremot betalar de bra för gigen.

prulle skrev:
...106,7 Rockklassiker är en bra kanal...

Jojo, om man inte har Absolute Rock som man kan köra på random varvat med någon dyslektisk och utvecklingsstörd fd musiker som babblar osammanhängande och skrattar åt sina egna tråkiga skämt.

Jag har för övrigt en rolig mejlkonversation mellan mig och ngn som heter Bosse där som är programledare, han blev riktigt sur av att jag anklagade honom för att vara autistisk. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman