Europe Till Sweden Rock!

Min förstas platta va oxå Europe - Out of this world.... på LP....1988....

Jösses, kalla mig fanatisk, men jag ska fanimej dit!!!
Jihaaaaa =)

mäktigt som satan, men nu drar ju roskilde som fan när meshuggah ska spela.
har ju iofs bara sett europe en gång och meshuggah 15 (världsrekord) så...
krockar swedenrock med nått race chrille?

lowrider, har aldrig vart på swedenrock men håller med dig ändå, Roskilde slår allt.

Thundercat skrev:
För att du är Boråsare. :hihi

Men! Hur många gånger ska jag behöva förklara att jag inte är Boråsare? Jag är inte ens mantalsskriven här i denna gudsförgätna håla.

OK, SO på den värsta skitbana jag vet eller den bästa festival jag kan tänka mig (eftersom det är kört att se Monsters of Rock i slutet på 80-talet) Inge svårt val i dagsläget.... tror jag....

Eftersom jag är gammal och bekväm så finns inget som lockar mer än SRF. Wacken hade jag tänkt kolla upp om SRF fick dåliga band och Roskilde har aldrig lockat.... Sen jag fick de ekonomiska förutsättningarna för att åka dit.

Chrille skrev:
OK, SO på den värsta skitbana jag vet eller den bästa festival jag kan tänka mig (eftersom det är kört att se Monsters of Rock i slutet på 80-talet) Inge svårt val i dagsläget.... tror jag....

Eftersom jag är gammal och bekväm så finns inget som lockar mer än SRF. Wacken hade jag tänkt kolla upp om SRF fick dåliga band och Roskilde har aldrig lockat.... Sen jag fick de ekonomiska förutsättningarna för att åka dit.

Jag har aldrig varit mycke för festivaler så för mig är valet lika enkelt. Köper hellre en packe skivor och sprit så jag kan sitta hemma och lyssna....

McB skrev:
Men! Hur många gånger ska jag behöva förklara att jag inte är Boråsare? Jag är inte ens mantalsskriven här i denna gudsförgätna håla.

Du jobbar och bor i Borås, du är boråsare. :arsele

Chris Ash skrev:
Jag har aldrig varit mycke för festivaler så för mig är valet lika enkelt. Köper hellre en packe skivor och sprit så jag kan sitta hemma och lyssna....

LMAO! :D :tummenupp

Kom igen nu! MC-gäng till SRF!!!!!! Jag såg White Snake och judas sist, men höjdaren var helt klart Angra från brasilien!!!

hållundan skrev:
Min förstas platta va oxå Europe - Out of this world.... på LP....1988....

Min med!! Köpte själv... inte gammal då. I detta sällskap kan man erkänna. Fast plattan håller ju forfarande. Det var inte konstigt att dom slog!!

Ingen spelning för mig dock... Biljettpriset knäcker min ekonomi rakt av. :död

Flamma77 skrev:
Min med!! Köpte själv... inte gammal då. I detta sällskap kan man erkänna. Fast plattan håller ju forfarande. Det var inte konstigt att dom slog!!

Jihaaaa! Jag var 5 när jag köpte den skivan själv =) För egna pengar... Fan va grymt =) Ja den är helt outstanding...

Blir till att börja skramla nu med. För jag ska dit. Å två veckor innan är det metallica oxå, kors i karamellen, varje lite CSN-slant får gå åt =) Men det är det värt...

:hej

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...