Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.


Även om man har aldrig så fin olja så vispar oljan runt tillräckligt för att saker och ting ska röra sig i lådan. Testa att ställa upp hojen på depåstöd och starta den med neutralen i, bakhjulet snurrar friskt ändå.Ska och ska, det är väll kopplingen som klibbar ihop lite och gör att den hugger till. Brukar märkas mer om hojen stått en längre period eller om det är kallt ute. Skiljer också mellan olika oljor.
Jupp, utom möjligen bastarder med bilväxellådor.Ursäkta om man är lite dum nu, men är inte alla MC-lådor osynkade?
Men om det nu räknas som normalt att ettan hugger till lite, men inte de andra växlarna så undrar man ju som orutinerad varför det är så?
Kopplingen är helt intryckt i situationen.
jg
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |