Ett rop på hjälp..?

Status
Ej öppen för fler svar.
Inga namn tack!

Thunderace, ingen försvarar vad Mavve gjorde mer än säger att han troligen har det dåligt ställt och inte mår bra helt enkelt. klart attan att han är puckad som faktiskt går ut för att slå någon eller hur det nu gick till.

Swedie skrev:
Inga namn tack!

Thunderace, ingen försvarar vad Mavve gjorde mer än säger att han troligen har det dåligt ställt och inte mår bra helt enkelt. klart attan att han är puckad som faktiskt går ut för att slå någon eller hur det nu gick till.

Helt ok för mig,hörru,vad hände med blysläden? 750-93an,om du behöver delar har jag typ hur mycket som helst ink ny topp och racekammar från webb över.

HusabergForce skrev:
Helt ok för mig,hörru,vad hände med blysläden? 750-93an,om du behöver delar har jag typ hur mycket som helst ink ny topp och racekammar från webb över.
tack lugnt. Sålde skiten. :D Stuntar inte mycket längre, håller påa tt bygga ihop en till R1a istället. Har snart en '03 Racehoj och en '02 gathoj (reggad nästa vecka!!)

Swedie skrev:
tack lugnt. Sålde skiten. :D Stuntar inte mycket längre, håller påa tt bygga ihop en till R1a istället. Har snart en '03 Racehoj och en '02 gathoj (reggad nästa vecka!!)

Jaha,och jag har 20 vemtiler och en byggbeskrivning från grottis samt ett dynopapper på 210 bakhjulshäst,va fan hjälper det,jaja...dem sotiga rören skall väl vara framåt? wohoo...

Alltså om allt handlar om att nån tjej har gjort slut så verkar det ju helt sjukt. det finns ju för fan hur många som helst där ute. Det e ju bara att välja och vraka :4skrika

Kärlek är komplicerat, det är nog bättre att ha roligt och njuta av livet än att desperat försöka finna sin drömtjej/kille.

Swedie skrev:

Vill bara poängtera att nåt i burken har kackat ihop,samtliga inlägg ikväll gjorda av sign Hforce är gjorda av thundrace pga okompatibel teknik..

GSXR1100R skrev:
Kärlek är komplicerat, det är nog bättre att ha roligt och njuta av livet än att desperat försöka finna sin drömtjej/kille.

När sa du börja försöka njuta av livet och ha roligt då? :D

yonsson skrev:
Alltså om allt handlar om att nån tjej har gjort slut så verkar det ju helt sjukt. det finns ju för fan hur många som helst där ute. Det e ju bara att välja och vraka :4skrika
Vad jag har förstått så är det inte bara det som ligger bakom. Men det är säkert en sak i hela grejen som påverkar.

oFFkeFF skrev:
När sa du börja försöka njuta av livet och ha roligt då? :D
Jag gör ju fan inget annat än har kul hela tiden, kolla bara så många roliga leksaker jag har, hela vintern körde vi Minimoto, sen har jag både gathoj & RR hoj, en cabbe att glida runt i och massor av grillfester :yoparty

Tänk på det du när du sitter med pannlampan på i ösregnet och putsar kolvringar till 2,5 deciliters moppen

Fan vad jag blir förvirrad av Chrille´s nya avatar...Satt & läste alla inlägg av han i pryltråden & tänkte att det där var en ful dam med starka åsikter. :gnissla

GSXR1100R skrev:
Jag gör ju fan inget annat än har kul hela tiden, kolla bara så många roliga leksaker jag har, hela vintern körde vi Minimoto, sen har jag både gathoj & RR hoj, en cabbe att glida runt i och massor av grillfester :yoparty

Tänk på det du när du sitter med pannlampan på i ösregnet och putsar kolvringar till 2,5 deciliters moppen
Minimoto..ja är det nåt jag vill se mig själv på så är det en sån..wohoo...lär få roadrash på rövhalvorna...när jag kör rakt fram :) Men verkar jävligt ball..

Inlägg av thundrace

GSXR1100R skrev:

Nu var det mest du skrev "desperat" :tungan

Jag har ett fint garage att mecka i ;)

oFFkeFF skrev:
Nu var det mest du skrev "desperat" :tungan

Jag har ett fint garage att mecka i ;)
Singelliv råkkar fett efter 10 års frihetsberövande, kvinnfolk är komplexa saker som kräver för mycket tid.

Jag har 3 stycken garage :arsele

URRninja skrev:
Javisst, jag skulle inte tveka en sekund. Och om någon helt oprovocerat ger någon annan stryk och sedan skryter om det, så kanske man kan sträcka ut ett finger. Bara som exempel då alltså.

Mycket klokt sagt, jag håller med till fullo... :fakta
den diskussionen var för övrigt helt fucked up! :dummer

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo