Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du känner Mavve borde du veta att det inte var helt oprovocerat....HusabergForce skrev:Nehe,ursäkta men jag har inte alla svar,men mavve är ett jävla fucko,det har han all rätt att vara,med sin topgun jacka och komplex,hans rätt att vara en idiot är jag villig att försvara,det är samtidigt DIN rätt att vara som du vill.Men visst,kan ju bara hoppas att nästa snubbe pyjamaspruttaren hoppar på oprovocerat är mig...kind of hard to outrun a "45
MatteKholm skrev:Nja, överhuvudtaget, du verkar ha snabbt att ta åt dig, det var nån tråd du startat som jag svarade på, verkade som du tog illa upp. Stå på dig, lite mer självförtroende!
Vi bor för nära varandra för att jag inte skall bli orolig!!!!YamahaJojje skrev:Om du känner Mavve borde du veta att det inte var helt oprovocerat....
YamahaJojje skrev:Om du känner Mavve borde du veta att det inte var helt oprovocerat....
Ähh han skulle aldrig ge sig på nån så om det var helt oprovcerat... Bor ni närma Mavve?HusabergForce skrev:Vi bor för nära varandra för att jag inte skall bli orolig!!!!
Inlägg av Thundrace.
YamahaJojje skrev:Ähh han skulle aldrig ge sig på nån så om det var helt oprovcerat... Bor ni närma Mavve?

HusabergForce skrev:Nehe,ursäkta men jag har inte alla svar,men mavve är ett jävla fucko,det har han all rätt att vara,med sin topgun jacka och komplex,hans rätt att vara en idiot är jag villig att försvara,det är samtidigt DIN rätt att vara som du vill.Men visst,kan ju bara hoppas att nästa snubbe pyjamaspruttaren hoppar på oprovocerat är mig...kind of hard to outrun a "45
Om du är på så pissigt humör, kan inte du bara skita i att ens skriva här? Du gör ju precis som Mavve, han mådde pissdåligt, och skrev en jiddrig osammanhängande historia som saknar massa fakta...HusabergForce skrev:Nä,men jag bor nära dig...så se upp...jag är på jävligt pissigt humör...
Inlägg av Thundrace.
Bara kom så ska du få smaka på en toffla storlek 47 när du studsar av gården...HusabergForce skrev:Nä,men jag bor nära dig...så se upp...jag är på jävligt pissigt humör...
Inlägg av Thundrace.
GrimReaper skrev:So lighten up! Every cloud has a silver lining!
/Grim
Bikerbitch skrev:Vet ju inte ens om det är sant det karln skriver. Visserligen har han skrivit rätt mycket knasigt genom åren här på forumet. Men samtidigt skriver han att han tänker ta livet av sig. Jag blir bara eh.. förvånad när folk som aldrig ens träffat människan eller ens pratat med honom skriver hatiska inlägg..
Jag kan hålla med dig till vis del MEN det va du som började hota med "Nä,men jag bor nära dig...så se upp...jag är på jävligt pissigt humör..." annars har jag inget emot dig. Tycker bara att vi ska låta Mavve själv svara på allt innan vi snackar mer om det. okej?HusabergForce skrev:Detta har för mig som älskare av sporthojar samt innehavare av onämnd mc-verkstad framstått som ett underbart ställe att hämta kunskap samt inspiration,jag kör själv till vardags en av sveriges mest potenta racemaskiner,inte en enda gång har jag försökt promota mig själv på bekostnad av forumet,enda gånger jag har lämnat mitt namn eller nummer så har det varit för att liokasinnade shoj åkare skall få hjälp,otee,spirre mfl,detta har dem fått kostnadsfritt. Om jag har en stark åsikt om vissa individer och min status baseras på huruvida dem är ärliga eller ej??? Jag utgår från att alla här är ärliga till motsatsen bevisats....Om något så groteskt som att gå ut och nita någon för att jag mår dåligt är ok och skall vara standarden,så visst,banna mig...
Sen var du som försvarar mavve skall placera din 47'a kan jag inte svara på,men jag tror och hoppas att det finns fler än mig som tänker likartat.
Mvh
* NAMN BORTTAGET *
Detta inlägg skrivet av Thundrace på lånad dator.
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |