Ett rop på hjälp..?

Status
Ej öppen för fler svar.
Medicin för vårdeppare!

"spegel, spegel på väggen där, säg mig vem som vackrast i landet är..."

upprepas 5 ggr varje morgon och kväll för bra självförtroende! :Bugar

Nehe,ursäkta men jag har inte alla svar,men mavve är ett jävla fucko,det har han all rätt att vara,med sin topgun jacka och komplex,hans rätt att vara en idiot är jag villig att försvara,det är samtidigt DIN rätt att vara som du vill.Men visst,kan ju bara hoppas att nästa snubbe pyjamaspruttaren hoppar på oprovocerat är mig...kind of hard to outrun a "45

Tyvärr fattar inte servern när den skall byta id.
Ovan inlägg är av Thundrace och ingen annan!

Jag har sträckt ut en hjälpande hand till en person här på sh, men han ville inte åka med mig till spanien och inte heller åka och jobba på oljerigg med mig utan han ville hellre köra ihjäl sig :(

HusabergForce skrev:
Nehe,ursäkta men jag har inte alla svar,men mavve är ett jävla fucko,det har han all rätt att vara,med sin topgun jacka och komplex,hans rätt att vara en idiot är jag villig att försvara,det är samtidigt DIN rätt att vara som du vill.Men visst,kan ju bara hoppas att nästa snubbe pyjamaspruttaren hoppar på oprovocerat är mig...kind of hard to outrun a "45
Om du känner Mavve borde du veta att det inte var helt oprovocerat....

MatteKholm skrev:
Nja, överhuvudtaget, du verkar ha snabbt att ta åt dig, det var nån tråd du startat som jag svarade på, verkade som du tog illa upp. Stå på dig, lite mer självförtroende!

Vilken tråd var det då? Jag brukar försöka att inte ta åt mig. Ibland skiter det sig, beror lite på vilket humör man är på. Just nu ger jag upp.
Jag har självförtroende, men folk lyckas på något sätt sänka det var o varann dag. Jag har blivit ombedd att dra åt helvete och folk skojar över min körning.
Livet är kul nästan jämt. Jag står på mig, annars gör någon annan det och sånt tål jag inte. Men man orkar inte hela tiden vara positiv när det står hinder i vägen.

Struntsamma. Sporthoj.com är ingenting att ta åt sig utav. Detta är ett forum.

BB, om jag åtminstone har fattat detta lite rätt så har du retat upp dig över skitsnack som har varit här på forumet. Om jag säger såhär:

Om någon nu skulle snacka skit om dig (hypotetiskt) skulle jag ta det totalt oseriöst. Även om det nu kanske skulle vara sant. För det finns inge värre än att tro på saker som florerar på internet. Jag har träffat dig en gång i verkligheten och jag fick 1000ggr mer uppfattning av dig på dom 15min än vad jag gjort på 2-3år på forumet. För jag tror inte på nånting någon säger om någon annan här.

Däremot hade jag "fördommar" om dig från vad du har skrivit (hur du utrycker dig osv.) och så. Vissa av dom besannades som att du är en söt, trevlig och glad tjej. :tummenupp

So lighten up! Every cloud has a silver lining! :)

/Grim

HusabergForce skrev:

Vem skrev du det där till? Kan svara iallafall.
Hur vet du att det han skrev var seriöst? Han kanske ljög om det. Vem vet. Varken du eller jag vet. Jag har också haft mina tjafs med den mannen, men alla har vi olika sätt att fixa uppmärksamhet på.
Om han nu har slagigt någon är det förjävligt, om han nu mår dåligt så kanske det blev konsekvensen.

HusabergForce skrev:
Nä,men jag bor nära dig...så se upp...jag är på jävligt pissigt humör...

Inlägg av Thundrace.
Om du är på så pissigt humör, kan inte du bara skita i att ens skriva här? Du gör ju precis som Mavve, han mådde pissdåligt, och skrev en jiddrig osammanhängande historia som saknar massa fakta...

Man får inte sådan hjälp på ett internetforum.
Här kan man få hjälp med allahanda saker ändå(oftast mc-relaterat), men kanske inte just personliga problem. Man kan slänga floskler kring sig att alla ska älska alla och vara snälla och hjälpsamma, men vissa problem får man ta tag i själv, eller med hjälp av proffesionella.

Inte retat upp mig alldeles. Men så pass att jag kände för att skriva något.
Vet ju inte ens om det är sant det karln skriver. Visserligen har han skrivit rätt mycket knasigt genom åren här på forumet. Men samtidigt skriver han att han tänker ta livet av sig. Jag blir bara eh.. förvånad när folk som aldrig ens träffat människan eller ens pratat med honom skriver hatiska inlägg..

Det är skitbra Grim! Att ha förutfattade meningar och fördomar om folk man inte ens har träffat är inte bra alls. Folk har säkert jättekonstiga uppfattningar om andra.
Bra att du ändrade din uppfattning om mig iallafall! :Bugar

GrimReaper skrev:
So lighten up! Every cloud has a silver lining! :)
/Grim

Bikerbitch skrev:
Vet ju inte ens om det är sant det karln skriver. Visserligen har han skrivit rätt mycket knasigt genom åren här på forumet. Men samtidigt skriver han att han tänker ta livet av sig. Jag blir bara eh.. förvånad när folk som aldrig ens träffat människan eller ens pratat med honom skriver hatiska inlägg..

Har det gått så långt, så är det betydligt bättre att ringa 112 än att skriva ett inlägg här om det.

Detta har för mig som älskare av sporthojar samt innehavare av onämnd mc-verkstad framstått som ett underbart ställe att hämta kunskap samt inspiration,jag kör själv till vardags en av sveriges mest potenta racemaskiner,inte en enda gång har jag försökt promota mig själv på bekostnad av forumet,enda gånger jag har lämnat mitt namn eller nummer så har det varit för att liokasinnade shoj åkare skall få hjälp,otee,spirre mfl,detta har dem fått kostnadsfritt. Om jag har en stark åsikt om vissa individer och min status baseras på huruvida dem är ärliga eller ej??? Jag utgår från att alla här är ärliga till motsatsen bevisats....Om något så groteskt som att gå ut och nita någon för att jag mår dåligt är ok och skall vara standarden,så visst,banna mig...
Sen var du som försvarar mavve skall placera din 47'a kan jag inte svara på,men jag tror och hoppas att det finns fler än mig som tänker likartat.
Mvh
* NAMN BORTTAGET *

Detta inlägg skrivet av Thundrace på lånad dator.

HusabergForce skrev:
Detta har för mig som älskare av sporthojar samt innehavare av onämnd mc-verkstad framstått som ett underbart ställe att hämta kunskap samt inspiration,jag kör själv till vardags en av sveriges mest potenta racemaskiner,inte en enda gång har jag försökt promota mig själv på bekostnad av forumet,enda gånger jag har lämnat mitt namn eller nummer så har det varit för att liokasinnade shoj åkare skall få hjälp,otee,spirre mfl,detta har dem fått kostnadsfritt. Om jag har en stark åsikt om vissa individer och min status baseras på huruvida dem är ärliga eller ej??? Jag utgår från att alla här är ärliga till motsatsen bevisats....Om något så groteskt som att gå ut och nita någon för att jag mår dåligt är ok och skall vara standarden,så visst,banna mig...
Sen var du som försvarar mavve skall placera din 47'a kan jag inte svara på,men jag tror och hoppas att det finns fler än mig som tänker likartat.
Mvh
* NAMN BORTTAGET *

Detta inlägg skrivet av Thundrace på lånad dator.
Jag kan hålla med dig till vis del MEN det va du som började hota med "Nä,men jag bor nära dig...så se upp...jag är på jävligt pissigt humör..." annars har jag inget emot dig. Tycker bara att vi ska låta Mavve själv svara på allt innan vi snackar mer om det. okej?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride