Ett rop på hjälp..?

Status
Ej öppen för fler svar.
URRninja skrev:
Javisst, jag skulle inte tveka en sekund. Och om någon helt oprovocerat ger någon annan stryk och sedan skryter om det, så kanske man kan sträcka ut ett finger. Bara som exempel då alltså.
Säker på att det var oprovocerat då?

Bikerbitch skrev:
Du är ju inte tjej Roller. Inte sist jag såg dig iallafall. Då hade du skägg :tomten

Men han är hett eftertraktad av oss i föreningen "Våga vägra heterosexuella relationer" HALLELUJA!! :1pajas

Tillåt mig nu lägga in ett citat från första inlägget,
"Det skrivs väldigt mycket skit på forumet. Vissa saker BÖR man inte skriva, men rätt så snart får personen ifråga reda på vad som är passande eller inte."

hohoh... Bara jag som tycker att BB verkligen kan det här med ironihumor :D

Alltså ibland undrar man om detta är ett diskussionsforum för att diskutera sporthoj eller ett fikarum för moraldiskussioner. Det var längesen man såg någon sporthojstråd, typ "Vilken olja ska jag ha".

yonsson skrev:
Alltså ibland undrar man om detta är ett diskussionsforum för att diskutera sporthoj eller ett fikarum för moraldiskussioner. Det var längesen man såg någon sporthojstråd, typ "Vilken olja ska jag ha".

Jag har Castrol R4 nu i min pärla men jag tycker att den blivit mer klonkig mellan ettan, tvåan och trean. Ska testa OK,s Superbike eller något annat innan pingsthelgen.

Caffe skrev:
Jag har Castrol R4 nu i min pärla men jag tycker att den blivit mer klonkig mellan ettan, tvåan och trean. Ska testa OK,s Superbike eller något annat innan pingsthelgen.
:rofl
Reclaim the forum!!! Fight the power!
:squid

yonsson skrev:

Du lär knappast se den i OT-forumet i alla fall.

yonsson skrev:
OT-furomet verkar ju vara större än resten av sporthoj ju.

Ja. Det är hit man går när man vill skriva lite kärleksproblem, roliga saker som hänt, hurmanbästraggartjejer, pinsamheter med ollon, särskrivningar, rasistiska saker, onödiga saker, tänkvärda saker, sjuka saker, mysiga saker och besswerwissersaker.

En del snackar inte motorcyklar 24 timmar om dygnet.

Bikerbitch skrev:
Och hur mycket osanning florerar det inte här på forumet?
Varför skulle just det vara sant. Jag har sett *erhm* många roliga försök till att få uppmärksamhet. tydligen har det funkat, men de personerna har heller ingen penis och är rätt eftertraktade på forumet..

Jo, det har du såklart rätt i. Om det vi pratar om inte har hänt så är det naturligtvis riktigt sorgligt då också. Svårt att veta hur det ligger till bara.

yonsson skrev:
OT-furomet verkar ju vara större än resten av sporthoj ju.

God disiplin och kvalité på forumet.

Dessutom så lever vi ju ändå på när vi rullar. När vi vilar oss och det snöar så kan det vara bra att bara snacka med sina vänner.

Bikerbitch skrev:
Ja. Det är hit man går när man vill skriva lite kärleksproblem, roliga saker som hänt, hurmanbästraggartjejer, pinsamheter med ollon, särskrivningar, rasistiska saker, onödiga saker, tänkvärda saker, sjuka saker, mysiga saker och besswerwissersaker.

En del snackar inte motorcyklar 24 timmar om dygnet.
Medans andra är här 24 timmar på dygnet. :rofl

Nja, överhuvudtaget, du verkar ha snabbt att ta åt dig, det var nån tråd du startat som jag svarade på, verkade som du tog illa upp. Stå på dig, lite mer självförtroende!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride