Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
E du medlem?vågen skrev:jaa... Det finns en klubb för onödigt vetande oxå.
[PlastRaket] skrev:hehe.......att lägga ut snaror för aprilskämt redan i januari, det var nå't nytt![]()
SuperMicke skrev:Hahahaah!! och tydligen verkar ju några här ha gått på det redan. Påminn mig att kolla den sidan igen den 1:a april, när dom antagligen lägger ut namnen på dom som gick på det och anmälde sig![]()
McFille skrev:Tror ni verkligen att det är ett skämt?
Jag finner inget otroligt med den här affärsidén...som det tidigare har sagts, det finns klubbar/fonder för en massa andra "brott", som buller och kollektivtrafik, så varför inte fortkörning?
Oddsen för att du blir haffad är faktiskt inte så stor, så det kan säkert gå runt för dem...
sgtpepper skrev:Det innebär ju i så fall att företaget räknar med att deras kunder kommer att dra på sig mindre än en bot per år, annars går de ju med förlust. Jag tycker att affärsidéen verkar mer än lovligt naiv.
Varför det?Maldiani skrev:namnet på företaget låter jag vara osagt
Nej, visst, det kan kanske funka. Men jag tycker fortfarande att det känns som en svag affärsidé.Nicke skrev:Iofs kanske inte omöjligt. Har åkt dit 2 gånger sen 1989. Så ofta ser man ju inte kontroller ens här i Stockholm.
antagligen statestik för vilka åldrar som brukar vara inblandade i fortkörningsböter skulle jag gissa..blic skrev:Undrar hur de kommit fram till denna prissättning?
Män
18 - 20 225:-
21 - 24 250:-
25 - 29 275:-
30 - 39 250:-
40 - 49 225:-
50 - 59 200:-
60 - 175:-
sgtpepper skrev:Varför det?
Han finns på forumet så du får hoppas att han läser tråden och själv tar beslutet att berätta mer.![]()
/RB
Varför ska jag hoppas på det? Jag bryr mig inte, jag bara undrade var varför du inte vill säga vad företaget heter? Är det ett hemligt företag?Maldiani skrev:Han finns på forumet så du får hoppas att han läser tråden och själv tar beslutet att berätta mer.![]()
/RB
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing