Ett av de galnare klipp jag sett på YouTube

Tråkigaste skit jag sett på länge?

Visst han kör så in i helvete, men fortfarande skiiiitråkigt?

Humenaru? Om du menar att de "vanliga" människorna som höll på med sin lugna förbipassering i vänsterfilen inte har där att göra så har du kanske lite skev verklighetsbild..

Är man i vänsterfilen ska man kolla mer bakåt än framåt. Ok att det där gick lite väl fort för att dom skulle hinna flytta på sig men den allmänna inställningen verkar vara att man kan välja nån random fil att lalla fram i.

Folk som kör om med farthållaren inställd på 3km/h snabbare än övriga trafiken är för sköna också.

Är man i vänsterfilen ska man kolla mer bakåt än framåt. Ok att det där gick lite väl fort för att dom skulle hinna flytta på sig men den allmänna inställningen verkar vara att man kan välja nån random fil att lalla fram i.

Folk som kör om med farthållaren inställd på 3km/h snabbare än övriga trafiken är för sköna också.

Folk som tror att det är fri hastighet och gnäller på de som kör lagligt är också sköna..

Folk som tror att det är fri hastighet och gnäller på de som kör lagligt är också sköna..

Om jag gör fel betyder det att någon annan också ska få göra fel?

Om dom låg till höger så jag kan köra om till vänster är båda nöjda och glada.

Vet inte om de va så galet, har sätt betydligt vågade saker en de där, men de va en snudd på att att ge pojken i bilen lite adrelalin, tror pojken glömt av hur man gassar för de gick ju lite slöt för att vara en porche, tror den va strypt ^^

Så ska man skriva en sumering, tror en o annan fluga dog, fan mördare

tyckte han verka vara en jefel på att ratta bil... Jag hade iaf inte haft en chans varken på hoj eller i likvärdig bil.

• Gilla
Reaktioner: tcg
Om jag gör fel betyder det att någon annan också ska få göra fel?

Om dom låg till höger så jag kan köra om till vänster är båda nöjda och glada.

Vad gjorde de för fel då?
Jag kör ofta om med farthållaren på flerfiliga vägar.
Närmar någon sig bakifrån i högre hastighet, så ökar jag farten.
Men om man ligger över dubblahundra på 90-100-110-120-130 väg, så skall man inte räkna med att bli upptäckt i tid.
Speciellt inte på hoj.
Avstånd och hastighet är svårt att bedömma i en backspegel på en ensam ljuspunkt.

Vad gjorde de för fel då?
Jag kör ofta om med farthållaren på flerfiliga vägar.
Närmar någon sig bakifrån i högre hastighet, så ökar jag farten.
Men om man ligger över dubblahundra på 90-100-110-120-130 väg, så skall man inte räkna med att bli upptäckt i tid.
Speciellt inte på hoj.
Avstånd och hastighet är svårt att bedömma i en backspegel på en ensam ljuspunkt.

Just dom i filmen gjorde väl kanske inte sååå mycket fel men det verkade som vissa valt en egen fil.
Men kör man om med farthållaren i, märker att man får någon bakom sig och flyttar sig så är det inget problem. Men folk som man ligger bakom en halv kilometer efter dom kört om bara för att dom inte orkar titta om det är någon efter är jobbiga.

• Gilla
Men kör man om med farthållaren i, märker att man får någon bakom sig och flyttar sig så är det inget problem. Men folk som man ligger bakom en halv kilometer efter dom kört om bara för att dom inte orkar titta om det är någon efter är jobbiga.

Word! :tummenupp

Ibland måste man bara blunda lite för riskerna och avnjuta ett sånt här klipp.

Inga anslutande vägar och ingen mötande trafik, redigt betongräcke i mitten.
Skapliga marginaler och de inblandade utsatte sig själv för större risker (okej, inte helt riskfritt för andra) än de andra trafikanterna.

Måste ha varit en skön adrenalinskjuts efter att det lugnat ner sig.

FAN FAN FAN, Bli vår någon gång för helvete!

• Gilla
Vet inte om de va så galet, har sätt betydligt vågade saker en de där, men de va en snudd på att att ge pojken i bilen lite adrelalin, tror pojken glömt av hur man gassar för de gick ju lite slöt för att vara en porche, tror den va strypt ^^

Så ska man skriva en sumering, tror en o annan fluga dog, fan mördare

Nä den var inte stryp, men han hade inte dragit in bakspeglarna. Drar man in backspeglarna får den 59,6 HK mer......känner hans kusins bästa polares halvbrorsas klasspolare, han berättade det för mig.

Last edited:
Såg skoj ut, men bilföraren behöver träna på planerad körning och lära sig att man inte ställer upp bilen med motorbroms i kurvan sådär. Fan, nu vill jag skaffa en snabb bil igen :mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT