Etanol i soppan.....

GuW skrev:
Om någon (mot förmodan) har orkat läsa igenom min högst förenklade avhandling, och har flera frågor eller vill ha länkar till mer om elbilskonvertering, så PM'a ska jag rota lite i min länksamling.

Jodå jag har orkat läsa hela :tomten (hitta ingen bra så det blev tomten :) )
Intressant som tusan. Sökte lite på google men hitta inget bra, mest om olika konverterade fordon. Sökte man på rabbit så vart det mest dildos. :gnissla
Har du länk till tillverkaren?

Qwerty skrev:
Jodå jag har orkat läsa hela :tomten (hitta ingen bra så det blev tomten :) )
Intressant som tusan. Sökte lite på google men hitta inget bra, mest om olika konverterade fordon. Sökte man på rabbit så vart det mest dildos. :gnissla
Har du länk till tillverkaren?

...och givetvis importerade jag inte bokmärkena från min gamla hårddisk :huvet
Om du söker på "EV conversion" eller "Volts rabbit" så borde du hitta en början.
Annars kan du nog maila till tidningen www.homepower.com och fråga, dom brukar vara hjälpsamma.

Jag skulle vilja konvertera en caddy, inte för att jag behöver en elbil, eller en caddy, utan mest "baraföratt"
(däremot skulle jag lätt klara mig med en elbil som andrabil, då jag oftast bara kör en mil om dagen, problemet då blir bara att jag måste ha någon form av värme, vilket man inte får i tillräcklig grad av en elmotor, så då måste man lösa det med gasol eller diesel, och då blir det ju en förbränning IAF)

För några år sedan körde jag faktiskt en konverterad Skoda, en kul känsla då man bara tyst susade iväg.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT