qin4st
Call me Queen
Det är inte vilseledande att skriva skit om 08r. Det borde du veta...
Vafan en d me dej då? Harö en finne i röven lr?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte vilseledande att skriva skit om 08r. Det borde du veta...
Blond, stoora bröst och nymfoman räcker för mig. Men alla är vi olika![]()
Vafan en d me dej då? Harö en finne i röven lr?Kan Ni inte läsa kartan där uppe i lappträsk. Var det i 08landet du gick vilse eftersom du hamnade här nere?
Vafan en d me dej då? Harö en finne i röven lr?Kan Ni inte läsa kartan där uppe i lappträsk. Var det i 08landet du gick vilse eftersom du hamnade här nere?
Moahaha....
Blond
Stora bröst - Är mest ivägen
Nymfomani - Innebär att att du blir av med din drömkvinna till första bästa snoppviftare...
Gör om... gör rätt!
Smart och ekonomiskt lika instabil är vissa egenskaper att leta efter...
Fin hoj och motstyrningsförmåga är nästa punkt
Ujj... du vann nog inga hjärtan denna dag (av det manliga könet iaf)
Skyll på Ironi... funkar ibland.
Tänk på att mor din kommer imorgon. Bäst att du lugnar ner dig lite så att hon inte får höra dig använda sådant hårt språk.
Nej, jag har ingen finne i röven men röven sitter på en finne.
Försöker undvika fjollträsk så långt som möjligt. Visserligen förstår man vad de säger där, till skillnad för här, men inte är de smarta inte.![]()
Det är nog ingen fara. Hon är ju oxå från sthlm som du kanske förstår.![]()
Det är mao sant. 08r är helt enkelt fula i munnen.
Japp BABB
Ja aktarej så ente öronen trillar av![]()
Det finns inte, mer puckad människa får man leta länge efter. Hoppas hon är steriliserad för de generna vill vi inte ska föras vidare till nästa generation.Nästan lika hemsk som Victoria Silvstedt igår på Tinas Cookalong.
Vilken tur att jag inte behöver höra stockholmska alltför ofta. Hörde dock en platinablonderad stockholmsbimbo på metron. Lite jobbig var hon allt. Nästan lika hemsk som Victoria Silvstedt igår på Tinas Cookalong.
Det finns inte, mer puckad människa får man leta länge efter. Hoppas hon är steriliserad för de generna vill vi inte ska föras vidare till nästa generation.![]()
Intressant att Ni likställer mig med dessa bimbos. Skulle alla 08or vara likadana? Jag har vänner från sthlm som inte längre säger att de är från sthlm för de orkar inte med tjafset och fördomarna. Samma fördomar som möter en när man säger att man kör hoj![]()
Det som skrämmer mig mest är att hon faktiskt hade bra slutbetyg. Hon är ett levande bevis på att väteperoxid, eller vad det nu heter, och silicon gör människor dummare.
Kul att du själv tror att vi likställer dig med bimbosarna, bara för att du är 08:a. Bimbon på metron i morse var 08:a men Silvstedt är faktiskt från Bollnäs. Bollnäs ligger i Hälsingland => Norrland, d.v.s. inte fjollträsk.
Kors! Där ser man, vad du verkar insatt.
Kan allt, vet allt!![]()
Vem är på?
Datum-------Starttid--Evenemang--------Platser kvar--Bokningsbar t o m
2009-11-25--17:00----Testtillfälle i Lund--12-----------2009-11-22
300kr
Någon som vill köra testet med mig i Malmö? Lund e fullt.....
Borgarskolan (Ingång 5, Sal 110)
Regementsgatan 36
Malmö
2009-11-25 18:00 Testtillfälle i Malmö 13 2009-11-23
http://bokning.foreningshuset.se/kund.aspx?ForID=24bb1b5f-d8cb-4837-9d49-05dd42ea785b
Så här ser det ut...
Har en arbetskamrat som är med i Mensa (krävs 130 = 2% av befolkningen)... så jag var tvungen att testa.
...det gick åt helvete...![]()
Jeje.... jag får väl testa igen dåDet krävs 131 numera och jag körde om dig även denna gång![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |