Eslövs Gazz 24/10

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Monster S4R
Någon som är sugen på gazz imorgon (Lördag) om vädret tillåter :confused:

Samlas på statoil kl 14:00 och kör Eslövsrundan, Sen blir det lek och bus för dom som vill :yoparty

Någon som kan rundan får gärna vara raijslaiter, annars lär vi inte komma så långt :gnissla

Jag är väldigt gärna med på att gazza lite. Hittar gör jag inte så jag hänger bara efter, som vanligt. :tungan

Åhhhh, kommer d ingen som kan leda så kommer vi köra duktigt fel har jag en känsla av :krama
sajklan kan gott få tummarna ur och köra med, ska kolla med honom ikväll.

Åhhhh, kommer d ingen som kan leda så kommer vi köra duktigt fel har jag en känsla av :krama
sajklan kan gott få tummarna ur och köra med, ska kolla med honom ikväll.

tyvärr kan jag inte så sent, hade tänkt att dra ut o leka lite på dagen om det inte regnar. Men måste vara tillbaka i Lund till 14 :rolleyes:

Någon som är sugen på gazz imorgon (Lördag) om vädret tillåter :confused:

Samlas på statoil kl 14:00 och kör Eslövsrundan, Sen blir det lek och bus för dom som vill :yoparty

Någon som kan rundan får gärna vara raijslaiter, annars lär vi inte komma så långt :gnissla

Sugen e han ju !!

Eller hur är han haahhahha

Varför inte leka? vaffan ska jag annars ha hojen till? :gråta:gråta

Var blir de leknånstans ??
Inte för att jag är ett dugg duktig, men man måste ju öfva :tungan

Sugen e han ju !!

Var blir de leknånstans ??
Inte för att jag är ett dugg duktig, men man måste ju öfva :tungan

jag tänkte bara sticka ti revinge rakan eller nått, vet inte än :va vill inte sticka själva, vill ju ha med nån som kan plocka ihop mig när jag gått i gatan :D

jag tänkte bara sticka ti revinge rakan eller nått, vet inte än :va vill inte sticka själva, vill ju ha med nån som kan plocka ihop mig när jag gått i gatan :D

När hade du tänkt dig imorgon??? Revingerakan lät intressant... eller lastradan... eller sjöborakan... :D:D eller bara köra o leka överallt...:hojbusa:hojbusa

hahhahhaa fyfan va jag inte tycker synd om dig, har gjort d provet 3ggr och gör ALDRIG om det....

Tack för pep-talket! Det värsta är att jag egentligen bara hade behövt gå dit å skriva mitt namn på det satans pappret för ja behöver inte få bra, bar afå det gjort, men så ska man sitta där hela jävla dan...:mad:

Tack för pep-talket! Det värsta är att jag egentligen bara hade behövt gå dit å skriva mitt namn på det satans pappret för ja behöver inte få bra, bar afå det gjort, men så ska man sitta där hela jävla dan...:mad:

men du fixar det vännen ;) fast det suger fett måste jag säga hahha tradigt som fan

Är det så att fröken är lite trög :va:arsele:tungan

hahhaha vaddå tror du jag fick 0.0? det är kanske så att man var ute efter ett visst resultat ;) Vi kan gå dit o tävla en dag om du ville? JAG VÅGAR, VÅGAR DU?

Last edited:
*/ ?>
Back