jra_racing
Enduro rider
När drar onsdags åkningen igång igen någon som vet typ? Vore kul att börja åka lite seriöst snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hightuned skrev:Grävde i mina gamla Finlandsbilder och bjuder på den här, så ni förstår konceptet?
Swedie skrev:Fakk! Nu har jag ju gathoj men att cruisa stan o försöka sne snygg ut är för lätt då jag har den snyggaste hojenhaha.. skojjar (inte)..
argh! hursomhelst!
Har hört att det är en viss samling på Onsdagar i stan men resten av veckan då? Ska man köra runt ensam?
Tror det blir o cruisa lite idag igen då det är sol ute o grejer...
Men tjoa till här om bor i etuna eller omnejd o vill dra ihop en körning!
hojen är avställd tyvärr. typiskt. och denna tråden är apgammal.sporTlovEr skrev:Kom annars en sväng till Järnvägsstationen i Västerås och följ med på onsdagskörningen där(Onsdagsåka tråden på Lakritsremsanssektionen) Samlas 18:00, kom itid , med bensin i hojen!
Swedie skrev:hojen är avställd tyvärr. typiskt. och denna tråden är apgammal.
Vart ju en ganska rolig runda det däroakhammer skrev:Imorgon så blir det en sväng från Etuna, via omvägar till strömsholm för en fika. Innan iallafall jag börjar jobba.....liksom sista körningen på semestern.
Vi kör kl 14 ifrån Hemköp Smeden....det blir första vänster när man kommer in från stora rondellen in mot Eskilstuna centrum....
Pär
Japp, det är en liten favorit, ska testa ditt tips nu i veckan tänkte jag, vid väder så klart. Mot Ärla kyrka......fireblade skrev:Vart ju en ganska rolig runda det där![]()
Kan bara hålla med, kör man först mot malmköping och viker strax innan av mot hällerforsnäs och fortsätter mot hållsta, där kör man mot julita(katrineholm).2ono skrev:Kört idag förbi hållsta mot Äs lv 214? sedan kör ett par mil mot St sundby (transport) avtag mot västermo fantastisk rolig krokväg ända fram till arboga ca 15-20 mil![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |