Eskilstunabor!!!

ok, ska hem från jobbet i sthlm till Örebro i morrnbitti, då vet man vad man har att vänta sig

hemvändare.

kör över järna/gnesta/malmköping istället då,,,,,det enda du behöver göra är att ta E4:an söderut vid södertelje ett par mil o sedan svänga av. längre men roligare oavsett fordon.

TERMINATOR skrev:
ok, ska hem från jobbet i sthlm till Örebro i morrnbitti, då vet man vad man har att vänta sig

zyklon säg till om det ska köras! Jag vill ut o träna lite wheelisar o sånt inför målgång på Gelleråsen i helgen då det är SO final. Tänkte ta hem 1sta platsen :rolleyes: Gjorde en wheelie över mållinjen på Sviestad men den blev inge bra.

Swedie skrev:
... din kommer nog se vacker ut så snart den blir målad, för det är den väl inte!
Nänä. Den ser för jävlig ut. Sådan hoj sådan ägare!

TERMINATOR:
Det var 27 000 liter som spillde ut. 20 000 lyckades dom suga upp genom grävda brunnar men resten följer med de schaktmassor (tror det var 3500 m3)dom tar bort. 2500 m2 motorväg åkte dom på att asfaltera om.
Vilken jävla smäll det ska ha vart! Dom blev tvungna att asfaltera om på bron eftersom det stänkte upp så mycket soppa att till och med asfalten ovanpå bron blev förstörd! Och inte tog det eld heller!
Tydligen har naturen klarat sig riktigt bra och det får man ju vara glad över.
//En som läser tidningar. Ibland.

Som sickan: Vicken järla smäll! :D

Ack! Så äre nån som ska ut o köra i / runtom Etuna? funderar på att dra en sväng men vet inte vart... vill gärna testa på nya vägar.

Swedie skrev:
Som sickan: Vicken järla smäll! :D

Ack! Så äre nån som ska ut o köra i / runtom Etuna? funderar på att dra en sväng men vet inte vart... vill gärna testa på nya vägar.

Kan dra en repa imorgon(tisdag 6/9) vid väder.....vet inte så mycket bra väg dock. Men lite improvisation funkar ofta...

vid gamla busstationen(parkeringen mittemot kloster kyrka) kl 17.00-17.10 så drar jag en repa mot stränkan.

Ooppss...hockey...ändrad tid :)

Last edited:
Har en väldigt rolig historia från en Finlandskryssning om Eskilstunabor, vågar dock inte dra den då flickan ifråga kanske är Swedes syrra eller liknande och han kaske blir sur och slänger ut mig från forumet?

Hightuned skrev:
Har en väldigt rolig historia från en Finlandskryssning om Eskilstunabor, vågar dock inte dra den då flickan ifråga kanske är Swedes syrra eller liknande och han kaske blir sur och slänger ut mig från forumet?

Alla i E-tuna är mer eller mindre släkt.

twinner skrev:
Alla i E-tuna är mer eller mindre släkt.

Brukar vara så i småstäder, det första jag lärde mig när jag flyttde från Malmö till Nynäshamn är att alla är släkt med varandra så snacka inte skit om någon. :D

Hightuned skrev:
Brukar vara så i småstäder, det första jag lärde mig när jag flyttde från Malmö till Nynäshamn är att alla är släkt med varandra så snacka inte skit om någon. :D

Berätta historien nu! :banana

Hightuned skrev:
Har ingen syrra så berätta nu :)

FÖR ALLA

Grävde i mina gamla Finlandsbilder och bjuder på den här, så ni förstår konceptet?

Bifogat

• Ren.jpg
    Ren.jpg
    97.1 KB · Visningar: 115
Hightuned skrev:
Grävde i mina gamla Finlandsbilder och bjuder på den här, så ni förstår konceptet?

jävligt kul för oss söder om Gävle... :rofl men ni andra ovanför Gävle? småkåt? :D

sorry! kunde inte låta bli! :pannkyss

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back