Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TERMINATOR skrev:ok, ska hem från jobbet i sthlm till Örebro i morrnbitti, då vet man vad man har att vänta sig
Nänä. Den ser för jävlig ut. Sådan hoj sådan ägare!Swedie skrev:... din kommer nog se vacker ut så snart den blir målad, för det är den väl inte!
Swedie skrev:Som sickan: Vicken järla smäll!
Ack! Så äre nån som ska ut o köra i / runtom Etuna? funderar på att dra en sväng men vet inte vart... vill gärna testa på nya vägar.
Hightuned skrev:Har en väldigt rolig historia från en Finlandskryssning om Eskilstunabor, vågar dock inte dra den då flickan ifråga kanske är Swedes syrra eller liknande och han kaske blir sur och slänger ut mig från forumet?
twinner skrev:Alla i E-tuna är mer eller mindre släkt.
Hightuned skrev:Brukar vara så i småstäder, det första jag lärde mig när jag flyttde från Malmö till Nynäshamn är att alla är släkt med varandra så snacka inte skit om någon.![]()
Anneli skrev:Berätta historien nu!![]()
Hightuned skrev:Har nog redan sagt för mycket redan den innehåller även en annan person här på forumet som nog inte skulle uppskatta att jag drar den?![]()
Anneli skrev:
Har ingen syrra så berätta nuHightuned skrev:Har en väldigt rolig historia från en Finlandskryssning om Eskilstunabor, vågar dock inte dra den då flickan ifråga kanske är Swedes syrra eller liknande och han kaske blir sur och slänger ut mig från forumet?
Hightuned skrev:Grävde i mina gamla Finlandsbilder och bjuder på den här, så ni förstår konceptet?
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten