jesseboy
O med veten sär skrivare
Bah. fick inte fram vad jag menade.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va?
Top Gear. Det är det optimala motorprogrammet.
Jag skulle vilja ha topgear, fast med ännu mer inblandning av fler fordon, typ hojar, båtar, lastbilar m.mJag skulle vilja se ett liknande format fast för hojar. Dels därför att jag är intresserad av hojar och dels för att man faktiskt har en rimlig chans att köpa i stort sett alla hojar som släpps, med undantag för de riktigt extrema. Visst är det trevligt att se när de smiskar runt i Aston, Lambo, Ferarri pch andra svindyra bilar men det kommer troligtvis inte hända att jag har råd med en.
Lite test på hojar varvat med stolleprov som att köpa en xj 900 och köra genom öknen med den o.s.v.
Jag skulle vilja ha topgear, fast med ännu mer inblandning av fler fordon, typ hojar, båtar, lastbilar m.m![]()
http://www.youtube.com/user/MotoJournalProblemet är väl att får Clarkson och grabbarna att skrapa knä. De andra Top Gear är ju inte alls i samma klass p.g.a programledarna.
Top Gear har ju faktiskt gjort ett avsnitt där alla grabbarna reste runt på hoj![]()
Japp, och vilka hojar sen!Menar du Vietnam-resan? Strålande avsnitt för övrigt!![]()
Menar du Vietnam-resan? Strålande avsnitt för övrigt!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |