Ert optimala motorprogram?

Har du varit på dunken med fulsprit eller?

Struktuerera upp vad du vill ha sagt så det blir begripligt.

Va? :va

Top Gear. Det är det optimala motorprogrammet.

Jag skulle vilja se ett liknande format fast för hojar. Dels därför att jag är intresserad av hojar och dels för att man faktiskt har en rimlig chans att köpa i stort sett alla hojar som släpps, med undantag för de riktigt extrema. Visst är det trevligt att se när de smiskar runt i Aston, Lambo, Ferarri pch andra svindyra bilar men det kommer troligtvis inte hända att jag har råd med en.

Lite test på hojar varvat med stolleprov som att köpa en xj 900 och köra genom öknen med den o.s.v.

Jag skulle vilja se ett liknande format fast för hojar. Dels därför att jag är intresserad av hojar och dels för att man faktiskt har en rimlig chans att köpa i stort sett alla hojar som släpps, med undantag för de riktigt extrema. Visst är det trevligt att se när de smiskar runt i Aston, Lambo, Ferarri pch andra svindyra bilar men det kommer troligtvis inte hända att jag har råd med en.

Lite test på hojar varvat med stolleprov som att köpa en xj 900 och köra genom öknen med den o.s.v.
Jag skulle vilja ha topgear, fast med ännu mer inblandning av fler fordon, typ hojar, båtar, lastbilar m.m :)

Menar du Vietnam-resan? Strålande avsnitt för övrigt! :D

Precis. Ja jävlar va jag skrattar varenda gång jag ser det.
Uppkörningen dom får göra är ju magisk. Kan man köra i en ring så är man godkänd.
Kör man lite utanför, så är man ändå godkänd :P

Var det jag som började tänka på Vems, Nira, Haltech när jag läste rubriken :va

Ett bra motorprogram är det som även sambon kan kolla på utan att gnälla. Top Gear är perfekt ur den synvinkeln!

jag tycker faktiskt att svenska gran turismo blivit riktigt skapligt!

skönt snack mellan gubbarna och mycke fokus på DIY och klassiker/begagnade bilar som är den delen iallafall jag tycker är roligt.

såklart inget MC öht men det har ju ingen annan motorshow heller...

Fanns ett program som hette Petrolhead från England förrut.. Rätt bra om hojar.

Annars är ju TopGear UK bäst, utan tvekan. Senast igår var ju inslaget om Maraudern sjukt kul!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT