Ert optimala motorprogram?

jag tycker faktiskt att svenska gran turismo blivit riktigt skapligt!

skönt snack mellan gubbarna och mycke fokus på DIY och klassiker/begagnade bilar som är den delen iallafall jag tycker är roligt.

såklart inget MC öht men det har ju ingen annan motorshow heller...

Är Tom Sjärtling fortfarande en av programledarna? Skulle kunna bli ett mycket bättre program utan honom...

Sorgligt.
Men förmodligen var det som med Mark Levengoods mormor: Blev långsammare och långsammare tills de bestämde sig för begravning.
http://www.youtube.com/watch?v=pb4oIN9gxo0
Jag tyckte att serien var lysande.

Serien var lysande. Tyvärr visades ju bara 2 av 5 säsonger på Discovery, och de ska även ha hunnit göra en långfilm. Dessvärre är man ju rökt i detta eftersom man är oduglig på Tyska :gnissla Så att slanga hem blir det inte tal om.

Håller med, Gran Turismo är ganska trivsamt att titta på, skön mix på grabbarna, Gunnar är ju en gammal räv i gemet, tycker dom gör ett bra jobb. :)
Det var bättre dock när Midnattsolsrallyt med Gunwald var med.....

Sen tycker jag Wheeler Dealers på Discovery är lite skoj, mekanikern Ed är ju krym!!

Last edited:
Är Tom Sjärtling fortfarande en av programledarna? Skulle kunna bli ett mycket bättre program utan honom...

Ingen av programledarna går att ha kvar om man ska få bredd på tittarna.

Jag kan plåga mig igenom det, men en som inte gillar motorprogram brinner ju av när dom börjar med sin putslustigaa gubbhumor och sitt sega nostalgitjat och detaljrunkande.

Tack och lov har jag aldrig hört någon av dom nämna motorcyklar än, något jag hoppas att dom fortsätter att inte nämna.

Sen tycker jag Wheeler Dealers på Discovery är lite skoj, mekanikern Ed är ju krym!!

En av dom svenska töntarna ska ju göra ett svenskt "Wheeler dealer" som dom gör reklam för nu, tydligen ska dom IAF renovera en mustang.

Last edited:
fan vilken grym vinterväglags simulator dom hade :D

inte ens trafikmagasinet kunde hålla sig från att sladda med en 740 :tungan

klassiska trafikmagasinet med Christer "klämmig"

http://www.youtube.com/watch?v=LmMFaUPodQ4

Med korsning av björnes magasin hade varit en hit...

Jag vill ha tillbaka trafikmagasinet!!! :4skrika

Ärligt talat så skulle en lite modernare variant av gamla trafikmagasinet vara intressant. Ett program med seriösa biltester, givetvis fritt från en massa flamsande och tramsade utan med hårda och mätbara fakta som bagagevolym, servicekostnader, uppskattad värdeminskning, lätt eller svårt att meka själv med, gärna begagnadtester, "bästa köp för 50k" osv.

Ett seriöst program utan misstanke på produktplaceringar, mutade reportrar och "tester" som bara är en massa blajåsikter, nonsens för att göra en "bra show".. Visst kan program vara Top gear var skoj att titta på ibland men inget att välja bil efter deras s.k. tester.

Last edited:
Jodå. Trafikmagasinet i ny tappning hade varit trevligt.
Har ju gjorts ett par tafatta försök. Mordernare och trevligare men ändå inte gett någon vettig feedback...
Ägarskap.
vad den drar i verkligheten
lättmekat.
begagnatklassen.

Jag vill ha tillbaka trafikmagasinet!!! :4skrika

Ärligt talat så skulle en lite modernare variant av gamla trafikmagasinet vara intressant. Ett program med seriösa biltester, givetvis fritt från en massa flamsande och tramsade utan med hårda och mätbara fakta som bagagevolym, servicekostnader, uppskattad värdeminskning, lätt eller svårt att meka själv med, gärna begagnadtester, "bästa köp för 50k" osv.

Ett seriöst program utan misstanke på produktplaceringar, mutade reportrar och "tester" som bara är en massa blajåsikter, nonsens för att göra en "bra show".. Visst kan program vara Top gear var skoj att titta på ibland men inget att välja bil efter deras s.k. tester.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT