Chris Ash
Kapten Gars
Det var inte jag som gjorde detta men det är sjukt kul ändå. En av mina lumparpolare backade till hos en sån där korvkiosk med dragkrok. Kopplade på skiten på bilen och körde ut på motorvägen. Med korvförsäljaren i.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Twosaint skrev:hmm varför gick du runt med vaselin på skolan ? Det har jag i sovrummet![]()
Och varför behöver du vaselin i sovrummet?Twosaint skrev:hmm varför gick du runt med vaselin på skolan ? Det har jag i sovrummet![]()

Chris Ash skrev:Det var inte jag som gjorde detta men det är sjukt kul ändå. En av mina lumparpolare backade till hos en sån där korvkiosk med dragkrok. Kopplade på skiten på bilen och körde ut på motorvägen. Med korvförsäljaren i.![]()
![]()

Hehe, för oss var det turbojäst och aktivt kol som gällde. Otroligt att varken jag eller nån av polarna blev påkomna med våra 25-liters mäskdunkar på rummen. Gällde att vara uppfinningsrik i att avleda jäsluftenGSXR1100R skrev:Vi va ett gäng grabbar i 12 års åldern som gjorde "bult" i skogen, man blandade jäst med socker och vatten i den dunk, efter ett par dagar hade det jäst till ett par%, sedan drack vi den gråa sörjan och spydde.

spectre skrev:Det var jag som spydde i akvariumet på nyårsafton 03<04![]()
Vilka läppar?exiteme skrev:Vi tjejer använder det bla som läppglans. Vad du använder det till är en helt annan historia..![]()
sEiKo skrev:Vilka läppar?
TinaTjejen skrev:Och varför behöver du vaselin i sovrummet?![]()
![]()
Sen blev de eld vill jag lova!
sEiKo skrev:Vilka läppar?
Alla (s) läppar såklart..Pussvalla funkar även till lås. Fast det finns mycket bättre Halkalätt!

Och CM, du är förlåten...

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |