Eric Lindroth skadad

Lårbenshalsen är det sämsta att bryta :(
Men förutsättningar för läkning brukar vara bra i den åldern:)

ajaj, som sagt har ju grabben rätt ålder för snabb läkning men det räddar knappt en säsong när lårbenshalsen är bruten.

nu är jag iofs mer än dubbelt så gammal, men så här såg mitt brott ut 19 veckor efter brottet, först då kunde jag börja gå lite..
detta berodde mkt på att det saknades ben och glappet mellan de större benbitarna va stort och det tar tid att för nytt ben att växa till där.
Man får ju hoppas att Lindroth inte har nån glapp alls och det där att dom först efter röntgen konstaterade fraktur är ju positivt, mitt ben pekade rakt ut åt sidan.

subtrochantär femurfraktur :brinnerup

Bifogat

• 538_n.jpg
    538_n.jpg
    43.6 KB · Visningar: 133
Last edited:
Ja herregud allt läker när man är ung och snygg:krama

Kan dom inte reponera i skvde

Tack för allt stöd! Just nu behöver jag få höra så mycket positivt som möjligt :)
Är hemma från sjukhuset och det känns jätteskönt, men nu längtar jag bara efter att kunna börja träna igen.

Kämpa på grabben! Du kommer förvånas över hur kroppen kan läka. Sånt här kan du sitta och skryta om sen på ålderdomshemmet på ålderns höst. :tummenupp

Hur går det,vart uppe och provat benet än?

Tack för allt stöd! Just nu behöver jag få höra så mycket positivt som möjligt :)
Är hemma från sjukhuset och det känns jätteskönt, men nu längtar jag bara efter att kunna börja träna igen.

Silvertejp och popnit fixar MC-doktorn det fort..Kämpa på nu killen. Nu har du tid att fixa sponsorer...goo rock Eric

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8