KarlJohan skrev:Tja, jag tycker inte om när folk "vet" att de vet bättre än mig. Fast att det i själva verket gäller enbart mig. !QUOTE]
Blir nog tufft i arbetslivet, finns många som vet ''bättre''
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KarlJohan skrev:Tja, jag tycker inte om när folk "vet" att de vet bättre än mig. Fast att det i själva verket gäller enbart mig. !QUOTE]
BMW R90s skrev:KarlJohan skrev:Tja, jag tycker inte om när folk "vet" att de vet bättre än mig. Fast att det i själva verket gäller enbart mig. !QUOTE]
I arbetslivet gäller det ju knappast enbart mig, såvida man inte är sin egen.
Då har man ju företagets profit samt arbetskamrater att ta hänsyn till.
Halogen skrev:Det där var en väldigt underlig definition på auktoritetsproblem tycker jag. Att ägna sig åt hobbies som folk tycker är konstiga har väl inget med auktoriteter att göra?
Har du problem med poliser också? Där har di auktoritet så det skriker om det. Eller är du en sån som ska börja trilskas när konstapeln frågar efter körkortet?
![]()
Haha, nej självklart inte. Men samma sak där. Klart som fan polisen vill veta att man har körkort när man är ute o kör bil. Det drabbar ju lätt oskyldiga om man inte har det.
Auktoritetsproblem var kanske ett starkt ord. Men jag tror du förstår vad jag menar.
KarlJohan skrev:Igår började jag tänka på att jag faktiskt sökt till universitetet nu till våren. Har sökt till 7 sjukgymnastutbildningar från Lund i söder till Luleå i norr.
Kom o tänka på att jag är fan helt jävla lost i den här världen. Har ju för fan nästan aldrig varit "on my own" utanför göteborg.
Jag vet inte ens hur jag skulle ta mig ur stan om jag inte fick åka buss, tåg, båt eller flyg.
Vilket också är ett problem eftersom jag ska på cykelsemester nästa sommar...
Rätt konstig känsla, att tro att man klarar sig så bra själv men i själva verket är man helt beroende av andra.
Har egentligen inte hunnit lära mig så mkt i mitt 19-åriga liv.
Rätt menlös tråd det här måste jag erkänna. Jag ville bara reflektera lite.
Ha en bra dag.
(och nej, den här tråden skapades inte under inverkan av droger).
KarlJohan skrev:Igår började jag tänka på att jag faktiskt sökt till universitetet nu till våren. Har sökt till 7 sjukgymnastutbildningar från Lund i söder till Luleå i norr.
Kom o tänka på att jag är fan helt jävla lost i den här världen. Har ju för fan nästan aldrig varit "on my own" utanför göteborg.
Jag vet inte ens hur jag skulle ta mig ur stan om jag inte fick åka buss, tåg, båt eller flyg.
Vilket också är ett problem eftersom jag ska på cykelsemester nästa sommar...
Rätt konstig känsla, att tro att man klarar sig så bra själv men i själva verket är man helt beroende av andra.
Har egentligen inte hunnit lära mig så mkt i mitt 19-åriga liv.
Rätt menlös tråd det här måste jag erkänna. Jag ville bara reflektera lite.
Ha en bra dag.
(och nej, den här tråden skapades inte under inverkan av droger).
, vore kul att upptäcka livet igen... 
KarlJohan skrev:Aldrig i helvete! Jag ser fram emot det här med skräckblandad förtjusning!
O idag kom resultatet från högskoleprovet med! Fick 1.3!Inte illa för min ålder + att det var första gången jag skrev det.
Var bara tvungen o skryta lite.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen