Nisse Järnet
pschyy =D
Tjohoo! Som det ser ut nu så kanske det blir en Yamaha WR450 SM -04 nästa år, men man vill ju veta lite om den!
Hur är det med serviceintervallen? Har för mig att det finns ett LV-kit färdigt? Vad ingår isf? Undra hur mycket jag måste strypa för att få köra med A begränsad sen...
Har ni några tips, egna erfarenheter, bänkkurvor, filmer, länkar osv så är det hur bra som helst!
Edit: Hur stor skillnad är det mellan 426 och 450? Och på vad? (Förutom kubiken då)
Hur är det med serviceintervallen? Har för mig att det finns ett LV-kit färdigt? Vad ingår isf? Undra hur mycket jag måste strypa för att få köra med A begränsad sen...

Har ni några tips, egna erfarenheter, bänkkurvor, filmer, länkar osv så är det hur bra som helst!
Edit: Hur stor skillnad är det mellan 426 och 450? Och på vad? (Förutom kubiken då)
Last edited:
