Erfarenheter av CMS.NL

Bandit-1200

Full rulle
Gick med
4 Jan 2010
Hoj
Bandit 1200
Någon som vet om cmsnl.com är en bra leverantör? Ska köpa lite förgasardelar och braigasen kan tyvärr inte hjälpa mig, stibo motor svarar inte ens på förfrågan, så jag har sökt alternativ och hittat denna firma i Nederländerna.

Jag har handlat därifrån och det fungerade mycket bra. OBS! dock att det tillkommer 19% (tror det var 19%) på de priser som anges. Det står allt någonstans men jag hade inte observerat det.

Har handlat därifrån en gång och har inget att klaga på alls, hyfsat fort gick det också

en avgasventil, fyra ventiltätningar, frakt och skatt så blev det nästan samma pris som en ventil här i sverige..

Det tillkommer VAT på 18% tror jag, men det står när du ska betala :)

De verkar ha en massa gott godis, bl a till min CB750 från -73, jag har dock inte varit i behov av att handla där än men har haft funderingar på att förbättra lite småsaker och ting på hojen. Den är superfin i skicket annars men inte riktigt så där toppenfin som när den rullade av bandet på fabriken och då är det bra att CMS.NL finns. Jag kommer följa den här tråden för jag är också nyfiken på hur de är att handla hos. :)

Helnöjd de gånger jag handlat.

Funkat kanon för mig, rätt delar till rätt pris och klart godkänd leveranstid (under en vecka för växellådsdrev och gafflar, skulle antagligen tagit mycket längre tid genom svensk handlare)

Har handlat där ett par gånger senaste åren och det har alltid funkat rätt smärtfritt. Leveranstiden har varierat lite men har oftast varit acceptabel då jag inte har bråttom.

Jag har handlat där tre gånger och fattar inte riktigt deras fraktpolicy. Första gången beställde jag för 12 euro och betalade 12 euro, ingen frakt. Andra gången beställde jag för 3,5 euro och fick betala 10 euro? Tredje gången beställde jag för 10,5 euro och fick betala 18 euro?
Jag beställde bara småsaker. I övrigt funkade allt jättebra, de levererade på en vecka och det är originaldelar så allt passar perfekt.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing