Är det någon som har några erfarenheter av RVS i motorcyklar www.rvs.se jag tänkte hälla det i min yzf 1000r
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som föregående talare sade, det är förmodligen en rätt stor effekt på tillsatser av den här typen - av typen placebo.
Jag tycker att du ska läsa den här tråden (som för övrigt är sticky i teknik o mekhörnan) Där får du lära dig en del om tillsatser bl.a.
Jag hade en yamaha fj 1100 tidigare som gått ca 10 000 mil som jag hällde RVS i och den förbrukade en hel del olja och den drog betydligt mindre olja efter detta
Som föregående talare sade, det är förmodligen en rätt stor effekt på tillsatser av den här typen - av typen placebo.
Jag tycker att du ska läsa den här tråden (som för övrigt är sticky i teknik o mekhörnan) Där får du lära dig en del om tillsatser bl.a.
Jag hade en yamaha fj 1100 tidigare som gått ca 10 000 mil som jag hällde RVS i och den förbrukade en hel del olja och den drog betydligt mindre olja efter detta
Inga problem med koppling eller sånt då? Med tanke på att den går i samma olja som motorn, och att det skulle bli en beläggning på lameller och skivor?
Annars brukar det väl visa sig att sådana tillsatser mest är "snake oil".
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|