ERF RR för riktiga män (bildvarning) #83

Strider skrev:
Det får du oxå, skratta bäst som sist för du kommer dessutom att få pisk av mig oxå.

Humlan kommer att få vänta mindre än han tror...
Nu blir vi rädda :rolleyes:

Nr:18 skrev:
Den platsen är vikt för snabba a-förare. Har du ens licens? :va
Ja det har han, han tog licens på Åsen i år, en syn för gudarna att se ST-Rider på sin Minimoto R1:a TIBAndes på rakan.

Men han är en 62:a och dom är jävligt sega och långsamma...

Vi kom fanimej på 32:a plats i ERF:et av 40 team :banana
Be afraid, be very afraid :rolleyes:

valmers skrev:
Vi slog helt otippat #54 Team JJ! :hihi
Vi slog 8 proffsteam med vår 3 liters Biltemakanna som ikon, med lånad tankapparat så hade vi tjänat 7-8 varv, nästa ERF på Knudan så ska vi ge järnet.

Visst fan var det vår kedja.

Ny 530 kedja som går av !!! Tungt som bara den att putta hojen men vi fick på en ny kedja och fick målgångspoäng. Förlorade nog 30-35 minuter!

RejserAnders skrev:
Undra om det inte var Team JJ för de blev också av med sin kedja.

Vårt lopp gick som planerat...
2 liter soppa kvar... :tungan
1 mm bromsbelägg kvar (nya SBS- skit) :kocko
Växelfotpinnen satt kvar med ett varv gänga innan den trillat av... :död
Tappat alla skruvar på höger kåpsida... :va

Tur loppet inte var 6 tim o 10 min för då hade vi
inte kommit i mål :banana

GSXR1100R skrev:
För mycket motoreffekt är inte bra, prova att dra av en eller två tändhattar nästa ERF.

Bara 158 Bhk det ska väl kedjef.. tåla.

Varvet jag gick och pötte på hojen tog 10 min och det tog 25min att få på en ny kedja.

Hatar materialsport tror jag ska börja spela schack.

Palte skrev:
Bara 158 Bhk det ska väl kedjef.. tåla.

Varvet jag gick och pötte på hojen tog 10 min och det tog 25min att få på en ny kedja.

Hatar materialsport tror jag ska börja spela schack.
Jag såg dig puttandes i karusellen 4 ggr, måste vara kämpigt att putta i slutet av en så lång tävling :gnissla

GSXR1100R skrev:
Jag såg dig puttandes i karusellen 4 ggr, måste vara kämpigt att putta i slutet av en så lång tävling :gnissla

Ummmh.... vi är ju bara två oxå. Jag hade bara kört 2h och 48 min när jag fick pötta.

Palte skrev:
Ummmh.... vi är ju bara två oxå. Jag hade bara kört 2h och 48 min när jag fick pötta.
Fi va jobbigt, vi va 3 men Metallis kroknade och fick ont i axeln efter 15-20 minuter, jag körde säkert i 2.5 timme :brinnerup

GSXR1100R skrev:
Fi va jobbigt, vi va 3 men Metallis kroknade och fick ont i axeln efter 15-20 minuter, jag körde säkert i 2.5 timme :brinnerup

När jag gick ut på sista passet var tanken att jag skulle köra tills loppet var slut. dvs 3h och 30 min totalt.

Palte skrev:
När jag gick ut på sista passet var tanken att jag skulle köra tills loppet var slut. dvs 3h och 30 min totalt.
Vad gör Johan då :va Fikaansvarig eller?
Du såg verkligen trött ut när du kom puttande på hojen :D

GSXR1100R skrev:

Touringtempo sliter ju inte särskilt mycket på din gamle lekamen, skulle du kunna köra fortare trillar väl armarna av :näsblod :tungan :D

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back