ERF RR för riktiga män (bildvarning) #83

RejserAnders skrev:
Vad gör Johan då :va Fikaansvarig eller?
Du såg verkligen trött ut när du kom puttande på hojen :D

JAG VAR VERKLIGEN TRÖTT kan man köra ERF på en 125R ? Måste ju vara mkt lättare att putta den...

Hade lite otur med depåstoppen. Min hoj drog mer soppa än vi räknat med så depå stoppen stämmde inte med hela timmar. Sen var Johan tröttare än mig så jag skulle bara komma in och fylla på bensin och ut igen. Annars brukar vi köra lika mkt.

Palte skrev:
JAG VAR VERKLIGEN TRÖTT kan man köra ERF på en 125R ? Måste ju vara mkt lättare att putta den...

Hade lite otur med depåstoppen. Min hoj drog mer soppa än vi räknat med så depå stoppen stämmde inte med hela timmar. Sen var Johan tröttare än mig så jag skulle bara komma in och fylla på bensin och ut igen. Annars brukar vi köra lika mkt.
Femton kolvbyten senare så kommer ni att ångra er, sätt trampor på en 125R och dominera :tummenupp

RejserAnders skrev:
Ha! Skicka gubben på friskis o svettis! :D
Hmmm jag såg dig nog i finskjorta på läktaren medans ditt team körde, dåligt flås eller :tungan

Skyll nu inte på kalas eller nåt sånt, det går vi inte på.

GSXR1100R skrev:
Hmmm jag såg dig nog i finskjorta på läktaren medans ditt team körde, dåligt flås eller :tungan

Det är det bara Apstruts som gör; verkar vara fester (läs utegångsförbud från regeringen) i Herrljunga varenda helg.

GSXR1100R skrev:

Tänkte bara vara lite finklädd inför prisutdelningen :tuttar

Ni andra såg lite sluskiga ut :zpy :hihi

RejserAnders skrev:
Tänkte bara vara lite finklädd inför prisutdelningen :tuttar

Ni andra såg lite sluskiga ut :zpy :hihi
Hmpfff okej då men du kommer inte undan nästa gång :fatta!

*/ ?>
Back