Gixxer Rolle
Värst i klubben
Hoppas att tomtarna i HSR Endurance Teamet med startnr 98 sover gott i natt efter alla protester som dom la i dag på Karlskoga. Vårat team, Team Metzeler med Peter Linden och Johnny Westerlund kvalade in som 1:a i dag och vi var taggade som bara den, vi siktade på en palplats vilket grusades ca 40min före start då vi fick höra att vi var diskade.
Detta pga av att vi inte hade en Honda orginal ljuddämpare, våran hoj är en Teen Kate (600ccm) hoj och vi hade den orginal ljuddämparen på men det hjälpte inte desutom så hade jag monterat i en orginal motor dvs att vi hade mindre effekt än normalt. HSR gänget åker på en R1:a och har kanske 40-50 hk mer men deras tider var ändå 5-6sek sämre än våra. Lik förbannat så måste dom gnälla och se till att snabbare team inte fick starta. Det som är mest komiskt är att dom körde så sakta att dom inte fick starta även fast (jag tror) det var 5 team blev diskade.
Ett jätte grattis till Bike Endurance Teamet, synd att vi inte kunde ge er en match i dag
FAN VAD TRÖTT JAG ÄR PÅ ALLT!
Detta pga av att vi inte hade en Honda orginal ljuddämpare, våran hoj är en Teen Kate (600ccm) hoj och vi hade den orginal ljuddämparen på men det hjälpte inte desutom så hade jag monterat i en orginal motor dvs att vi hade mindre effekt än normalt. HSR gänget åker på en R1:a och har kanske 40-50 hk mer men deras tider var ändå 5-6sek sämre än våra. Lik förbannat så måste dom gnälla och se till att snabbare team inte fick starta. Det som är mest komiskt är att dom körde så sakta att dom inte fick starta även fast (jag tror) det var 5 team blev diskade.
Ett jätte grattis till Bike Endurance Teamet, synd att vi inte kunde ge er en match i dag FAN VAD TRÖTT JAG ÄR PÅ ALLT!