ERF på Knudan 4/10

Nej nu får någon annan ta över jumboplatsen ;) Vintern står för dörren.

(fast i sanningens namn så kom vi faktist inte sist på Falkenberg - flera stycken team bakom)

Team JJ kör. Dvs Jag och Jiwe.

GSXR1100R skrev:
Länk här http://www.erf.nu/index.asp?S=4&D=977 Racet startar 10.45 och pågår i 6 timmar, rena mandomsprovet juh.

Har vi några team som tänker köra?

Jag tunnar denna gång, däremot tror jag andra Rapido-teamet drar ner. För egen del är det för mycket plugg nu så rr-säsongen är över nu :gråta Det är bara att plocka fram crossen och träna inför GGN i stället och vinterns stora test: Crosshelg i Linköping med WeazelLiving och alla som vill med...om och när och var det nu blir

BrInK skrev:
det blir 4 timmar har jag hört

och jag, john o mats ska köra :mad:
Jag kommer ut och filmar lite, tar med dig regndäcken så tar jag med mig pengar.

GSXR1100R skrev:
Jag kommer ut och filmar lite, tar med dig regndäcken så tar jag med mig pengar.

Vad ska du med regndäck till? Med ditt "tempo" räcker slicks gott även för snöblandat regn.

fan hur ofta tränar ni på knutstorp egentligen, tycker det verkar som alltid...............

ERF vore kul, men.......

Sweedo skrev:
Rapido skall köra vad jag vet.

Finns nu lite bilder på RapidoRacing 0 på Knutstorp 4/10 upplagda HÄR! Och ska man tro ERF-serietabellen HÄR så slutade RapidoRacing 0 på en 7e-plats och RapidoRacing 1 på en 12e-plats i ERF-serien! :tummenupp

..och dom här "racegalningarna" har man varit ute och kört krokväg tillsammans med... :skrämd ..kan förklara att att det ibland känts lite svettigt och som om dom kör fortare... :va

Hoppas att båda Rapidoteamen ställer upp även nästa år! Ska nog hänga med på ett studiebesök då... :brynad

/B

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...