ERF Mantorp - 2006-09-03

oscar skrev:
2408593 Denna gången ska det bli mer än kåpkontakt, nu ska du av banan! :banana
Denna gång släpper jag inte in dig på banan igen, är man på gräset så är man.

Nr:18 skrev:
2409041 KÖR INTE PÅ MIN FÖRARE, GUBBE:mad: :mad: :mad:
Nu senast var det jag som släppte in Oscar på banan igen, hade jag stängt dörren så hade bägge gått omkull.

Hei
Vi kjem til Mantorp skal så vi skal gjere alt for at det ikkje skal bli lett å vinne racet blir det regn vinner vi det regnar jo mykje i norge.vi blir nok heller ingen sinker på tørt med helge,arvid og kjetil bak spakane.
Lykke til alle sammen.

Hagheim Motor

GSXR1100R skrev:
2409049 Nu senast var det jag som släppte in Oscar på banan igen, hade jag stängt dörren så hade bägge gått omkull.

HAHAHA!!!!!! Knappast... Du hade däremot fått läktarplats på gräsvallen! :D

Hagheim Motor skrev:
2409372 ...blir det regn vinner...
Hagheim Motor

Hmm.... Ska bli intressant att se! :)

Last edited:
oscar skrev:
2409448 HAHAHA!!!!!! Knappast... Du hade däremot fått läktarplats på gräsvallen! :D
Skolkade du från fysiken, om Mumlan hade sett ditt Rookie misstag så hade han sparkat dig från teamet omedelbums.

GSXR1100R skrev:
2409642 Skolkade du från fysiken, om Mumlan hade sett ditt Rookie misstag så hade han sparkat dig från teamet omedelbums.

:rofl Han hade snarare sparkat mig om jag slösat tid bakom packet som får p-böter på banan...

oscar skrev:
2410824 :rofl Han hade snarare sparkat mig om jag slösat tid bakom packet som får p-böter på banan...
Grrr nu ska du dö, jag ska blanda ut din oboy :mad:

Om jag som fotograf vill springa runt lite extra kring banan vem ska man kontakta? Finns det någon man behöver prata med innan eller är det bara på med en väst och kuta runt?

Sunt förnuft och kamera har jag

Back